SHOP NOW

What’s the Score?

Πώς θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν αυτοματοποιημένο πίνακα αποτελεσμάτων που να διατηρεί καταγεγραμμένα τα γκολ που σημειώνονται σε έναν αγώνα;

Οι μαθητές:

  • Να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν έναν έξυπνο πίνακα σκορ
  • Να διερευνήσουν και να χρησιμοποιήσουν μεταβλητές
  • Να εξετάσουν τον τρόπο αυτοματοποίησης μίας διαδικασίας

Πρακτικές STEAM:

  • Να θέτουν ερωτήσεις και να ορίζουν προβλήματα
  • Συμμετοχή σε ομαδική συζήτηση
  • Εφαρμογή υπολογιστικής σκέψης
  • Επαναληπτική δοκιμή και τροποποίηση των σχεδίων

LEGO® Education SPIKE™ Prime Set

Την εφαρμογή LEGO Education SPIKE App σε μία ψηφιακή συσκευή

Παρακινήστε τους μαθητές

Σκεφτείτε όλα τα projects που ολοκληρώσατε σε αυτή τη σειρά μαθημάτων. Το μόνο πράγμα που λείπει είναι η καταγραφή του σκορ σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου! Θυμηθείτε όταν πήγατε ή είδατε έναν αγώνα στην τηλεόραση τελευταία φορά. Ο πίνακας του σκορ είναι πολύ σημαντικός. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Πόσο ορατό πρέπει να είναι το ταμπλό του σκορ.

Αναζητήστε μερικές εικόνες από πίνακες του σκορ. Τι είναι αυτά τα χαρακτηριστικά που έχουν κοινά;

Ζητήστε από τους μαθητές να γράψουν και να καταγράψουν τις σκέψεις και τις απαντήσεις τους στις ερωτήσεις που συζητήθηκαν στο σημειωματάριό τους.

Ενισχύστε την περιέργεια για το project

Ενισχύστε την περιέργεια των μαθητών σας χρησιμοποιώντας αυτούς τους πόρους. Εξετάστε το ενδεχόμενο να θέσετε στους μαθητές σας κάποιες ερωτήσεις για να συζητήσουν ή να προβληματιστούν και να καταγράψουν τις σκέψεις τους στο σημειωματάριο.

  • Πώς πιστεύετε ότι αλλάζει το σκορ στον πίνακα; Είναι μια χειροκίνητη διαδικασία ή γίνεται αυτόματα κατόπιν της επίτευξης ενός τέρματος;
  • Πώς θα μπορούσατε να δημιουργήσετε έναν αυτοματοποιημένο πίνακα τερμάτων ο οποίος θα καταγράφει τα γκολ που σημειώνονται σε έναν αγώνα;

Explain

Η τοπική ομάδα ποδοσφαίρου χρειάζεται και πάλι τη βοήθειά σας! Θέλουν να εγκαταστήσουν έναν αυτόνομο, έξυπνο πίνακα σκορ στο γήπεδο, αλλά πρέπει πρώτα να δουν μια λειτουργική πρωτότυπη λύση. Θα χρειαστεί να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις ικανότητές σας στον προγραμματισμό, καθώς και να κατασκευάσετε ένα τέρμα και έναν ανεξάρτητο πίνακα σκορ.

Ο στόχος σας είναι να χρησιμοποιήσετε το SPIKE Prime Hub για να εμφανίσετε τον αριθμό των γκολ που έχουν σημειωθεί σε απόκριση ενός αισθητήρα που ανιχνεύει όταν η μπάλα διέρχεται από το γραμμή του τέρματος.

Tip #1: Θα χρειαστεί να κατασκευάσετε ένα τέρμα με έναν αισθητήρα προσαρτημένο!
Tip #2: Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια μεταβλητή για να κρατάτε το σκορ!

Αφού βρείτε τη λύση για την καταγραφή του αριθμού των τερμάτων, θα συνεργαστείτε με μια άλλη ομάδα, ώστε να μπορέσουν να ενωθούν και τα δύο SPIKE Prime Hub και να καταγραφούν και να εμφανιστούν τα γκολ που έχουν σημειωθεί και από τις δύο ομάδες. Σκεφτείτε τι άλλα χαρακτηριστικά προγραμματισμού θα μπορούσατε να προσθέσετε. Έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε ήχο και να χρησιμοποιήσετε τα μπλοκ Display, καθώς και οτιδήποτε άλλο θεωρείτε ότι θα ήταν χρήσιμο!

Ξεκινήστε συζητώντας όλα αυτά τα ερωτήματα και ζητήστε από τους μαθητές να καταγράψουν τις απαντήσεις καθώς αι να σχεδιάσουν κάποιες ιδέες στο σημειωματάριό τους

Κατασκευάστε ένα πρωτότυπο – αυτό μπορεί να είναι απλά το Hub που ανταποκρίνεται στον αισθητήρα

Αφού λειτουργήσει με τον τρόπο που επιθυμείτε, ενσωματώστε το στο σχέδιό σας
Μελετήστε το πρόγραμμά σας και βεβαιωθείτε ότι ο πίνακάς σας λειτουργεί με τον επιθυμητό τρόπο!

Μαθήματα για έμπνευση

Εξετάστε το ενδεχόμενο να ολοκληρώσετε αυτά τα μαθήματα από τη LEGO® Education πριν οι μαθητές ολοκληρώσουν την αποστολή τους για να ενισχύσετε τις δεξιότητές τους στη μηχανική.

Προσαρμογή σε όλους τους μαθητές

Για μικρότερης ηλικίας ή λιγότερο έμπειρους μαθητές

Ζητήστε από τους μαθητές να ολοκληρώσουν τη δραστηριότητα “‘Repeat Five Times'” στην εφαρμογή SPIKE για να κατανοήσουν τις μεταβλητές

Ζητήστε τους να ολοκληρώσουν τη δραστηριότητα “Distance Sensor” (Αισθητήρας απόστασης) στην ενότητα “Start” (Έναρξη) της εφαρμογής

Για μεγαλύτερους ή πιο έμπειρους μαθητές

Eνθαρρύνετέ τους να προσθέσουν ήχους ώστε να αναπαράγεται η ατμόσφαιρα κατά την επίτευξη ενός γκολ

Να εξερευνήσουν την Python

Τι ψάχνουμε;