Δραστηριότητα #1 Το κουτάβι

The Puppy

Αντικείμενο: Πληροφορική
Ηλικία: 11- 14
Διάρκεια: 90 – 120 λεπτά
Επίπεδο: Εισαγωγικό
Μοντέλο: Puppy

Connect:
Αλληλεπίδραση με ένα γοητευτικό ρομπότ. Δώστε του αγάπη, τροφή και βιώστε τις αντιδράσεις του

Δραστηριότητα:
Οι μαθητές θα πρέπει να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν ένα κουτάβι ώστε να αλληλεπιδρά με του ανθρώπους.

Βασικά μαθησιακά αποτελέσματα / αξίες:
Οι μαθητές θα μάθουν να αναλύουν παραδείγματα με τη χρήση ελέγχων των διαδικασιών (“if” και “if else”) σε ένα πρόγραμμα

Κλειδιά:
If, if else, τυχαία.

  1. Η μίμηση της συμπεριφοράς ενός ρομποτικού ζώου απαιτεί τη χρήση αισθητήρων. Οι αντιδράσεις του κουταβιού είναι μερικές φορές εξαρτώμενες από ένα γεγονός και άλλες μπορεί να φαίνονται πιο τυχαίες στον άνθρωπο
  2. Κατασκευή και προγραμματισμός του ρομποτικού συστήματος
  3. Οι μαθητές θα παρατηρήσουν πώς ένας τυχαίος αριθμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μιμηθεί τη δράση και τα συναισθήματα σε ένα ρομποτικό κουτάβι
  4. θα Χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις που αποκτήθηκαν για την τροποποίηση του προγράμματος και για να προσθέτουν περισσότερες ενέργειες στο ρομποτικό κουτάβι

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *