SHOP NOW

Pass the Brick

Δοκιμάστε διαφορετικές τεχνικές συνεργασίας εκτελώντας 4 καθηλωτικές δοκιμασίες.

Οι μαθητές:

  • Θα μπορούν να αναπτύξουν τη δεξιότητα να δουλεύουν αποδοτικά και με σεβασμό με διαφορετικούς τύπους ανθρώπων

NGSS

Καθορίστε τα κριτήρια και τους περιορισμούς ενός προβλήματος με επαρκή ακρίβεια για να εξασφαλίσετε μια επιτυχή λύση, λαμβάνοντας υπόψιν επιστημονικές αρχές και ενδεχόμενες επιπτώσεις στους ανθρώπους και το φυσικό περιβάλλον που μπορεί να περιορίσουν τις πιθανές λύσεις

COMMON CORE

ELA-LITERACY

Ενσωματώστε το λόγο σας σε μια πληθώρα  εννοιών και καθηκόντων, χρησιμοποιώντας επίσημο λόγο όταν σας υποδεικνύεται και είναι απαραίτητο.

MATH

Κατανοήστε ότι τα δεδομένα που συλλέγετε για να απαντήσετε μια στατιστική ερώτηση έχει μια κατανομή που μπορεί να εξηγηθεί από το κέντρο, την εξάπλωση και το συνολικό σχήμα.

Prepare

  • Δείτε το περιεχόμενο που απευθύνεται στους μαθητές στην εφαρμογή LEGO® Education SPIKE App
  • Εάν το θεωρείτε απαραίτητο, προγραμματίστε ένα μάθημα χρησιμοποιώντας το βοηθητικό οδηγό στην εφαρμογή. Αυτό θα βοηθήσει τους μαθητές να εξοικειωθούν με το LEGO® Education SPIKE Prime.

Engage

  • Χρησιμοποιώντας τις προτεινόμενες ιδέες στο κεφάλαιο «Συζήτηση» που θα βρείτε παρακάτω, θα διεξαχθεί μια συζήτηση σχετική με το μάθημα που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών .
  • Πάρτε το βίντεο σαν οδηγό για να εξηγήσετε το μάθημα.
η κατασκευή της δραστηριότητας

Explore

  • Χωρίστε την τάξη σας σε μονό αριθμό ομάδων με 2-3 μαθητές ανά ομάδα.
  • Ζητήστε από κάθε ομάδα να διαλέξει αρχηγό.
  • Αφήστε τις ομάδες για 5 λεπτά να κατασκευάσουν το Ρομποτικό Χέρι και έξι τουβλάκια LEGO για τους πόντους.
  • Πείτε τους να δουλέψουν όσο πιο γρήγορα γίνεται. (Ο στόχος εδώ είναι όλα τα μέλη της ομάδας να οδεύουν προς ένα κοινό σκοπό)
  • Ζητήστε από τους μαθητές να δοκιμάσουν τα μοντέλα τους για να σιγουρευτούν ότι δουλεύουν.

Explain

  • Ζητήστε από την κάθε ομάδα να διαλέξει νέο αρχηγό για τη 2η Δοκιμασία.
  • Πείτε στους μαθητές σας να χρησιμοποιήσουν το Ρομποτικό Χέρι ο καθένας με τη σειρά για να μετακινήσουν ένα τουβλάκι από το Σημείο Α στο Σημείο Β. (Αυτό είναι ένα ακόμη παράδειγμα συνεργασίας όπου όλοι επικεντρώνονται σε έναν κοινό στόχο.)
  • Τώρα είναι η σειρά για την 3η Δοκιμασία και νέους αρχηγούς!
  • Τα μέλη της ομάδας έχουν 3 λεπτά για να δημιουργήσουν έναν πύργο από τουβλάκια χρησιμοποιώντας το Ρομποτικό Χέρι.
  • Πόσο ψηλά μπορούν να πάνε;
  • Εάν πέσει ο πύργος, το άτομο που ευθύνεται πρέπει να τον ξαναφτιάξει. (Αυτό είναι ένα παράδειγμα επιτυχούς συνεργασίας βασισμένη στην απόδοση του κάθε μαθητή ξεχωριστά.)

Elaborate

  • Ζευγαρώστε τις ομάδες και ζητήστε από κάθε γκρουπ να διαλέξουν έναν αρχηγό για την 4η Δοκιμασία.
  • Οι μαθητές της ομάδας Α θα χρησιμοποιήσουν το Ρομποτικό Χέρι με τη σειρά για να σηκώσουν ένα τουβλάκι, να συναντήσουν ένα άλλο μέλος της αντίπαλης ομάδας στη μέση της διαδρομής και να παραδώσουν το τουβλάκι.
  • Οι μαθητές της ομάδας Β θα χρησιμοποιήσουν το Ρομποτικό Χέρι για να πιάσουν το τουβλάκι που τους έδωσε η αντίπαλη ομάδα και να το μεταφέρουν μέχρι ένα καθορισμένο σημείο. (Αυτό είναι ένα παράδειγμα επιτυχούς συνεργασίας βασισμένη στην ολοκλήρωση νέων στόχων από όλους.)
  • Μην ξεχάσετε να προγραμματίσετε την ώρα με αυτόν τον τρόπο έτσι ώστε να μείνει στο τέλος χρόνος για συμμάζεμα.

Evaluate

  • Ανατροφοδοτήστε την απόδοση κάθε μαθητή
  • Χρησιμοποιήστε τα rubric αξιολόγησης που προσφέρονται για την απλοποίηση της διαδικασίας.

Συζήτηση

Ξεκινήστε μια συζήτηση σχετικά με τη συνεργασία ζητώντας από τους μαθητές σας να δώσουν παραδείγματα καλής συνεργασίας. Προσπαθήστε να εστιάσετε την προσοχή των μαθητών σας σε ορισμένα βασικά στοιχεία διαφορετικών μοντέλων συνεργασίας.

Αυτά θα μπορούσαν να είναι:

  • Κάθε μέλος της ομάδας να αναλάβει μια συγκεκριμένη αρμοδιότητα έτσι ώστε να οδηγηθούν προς τον κοινό στόχο.

▷ Παράδειγμα: Κατά τη διάρκεια της κατασκευής, κάποιοι μαθητές είναι υπεύθυνοι να βρίσκουν τα τουβλάκια και άλλοι για να τα συναρμολογούν. Αυτό μπορεί να παραπέμπει και στην εξειδίκευση της δουλειάς.

  • Ολοκληρώνοντας τους στόχους της ομάδας σημαίνει πως η κάθε ομάδα έχει επιτύχει.

▷ Παράδειγμα: Σε έναν αγώνα σκυταλοδρομίας, όλα τα μέλη της ομάδας έχουν το ίδιο καθήκον και η ομάδα θα νικήσει μόνο εάν δουλέψουν συλλογικά για να βελτιώσουν τα αποτελέσματα τους. Αυτό σημαίνει ότι όλοι πρέπει να είναι καλοί στο ίδιο καθήκον.

  • Κάθε μέλος της ομάδας προσφέρει μια μικρή βελτίωση που βοηθάει την ομάδα να ολοκληρώσει το στόχο της.

▷ Παράδειγμα: Σε μια αθλητική ομάδα ή σε ένα περιβάλλον εταιρείας, οι ομάδες γίνονται καλύτερες όταν το κάθε μέλος υποκινείται ξεχωριστά για να ολοκληρώσει νέους στόχους.

Δείτε αυτό το βίντεο με τους μαθητές σας για προετοιμαστούν για αυτό που πρόκειται να κάνουν

Συμβουλές κατασκευής

Ένα ενδιαφέρον Μηχάνημα

Αυτό το «πράγμα» χρησιμοποιεί έναν κινητήρα για να περιστρέψει κάτι από τη μία πλευρά στην άλλη. Αφήστε τους μαθητές σας να αποφασίσουν τι θα είναι αυτό και με ποιόν τρόπο χρησιμοποιείται!

 

Μια Μεγαλύτερη Δοκιμασία

Για μια μεγαλύτερη δοκιμασία, προγραμματίστε το χέρι να ανοίξει όταν το Hub γέρνει προς τα αριστερά, και να κλείνει όταν γέρνει προς τα δεξιά.

Ένας Εναλλακτικός Τρόπος να Ελέγξεις το Χέρι

Θα μπορούσατε να ενσωματώσετε τον Αισθητήρα δύναμης

Tips Προγραμματισμού

Βασικό πρόγραμμα

Πιθανή λύση

Άλλα προγράμματα

Διαφοροποίηση

Απλοποιήστε το μάθημα με το εξής:

  • Μειώστε τον αριθμό δοκιμασιών
  • Παραχωρήστε στους αρχηγούς των ομάδων 1-2 λεπτά για να δώσουν τις οδηγίες τους στην αρχή της κάθε δοκιμασίας αντί για να το κάνουν κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας.
  • Δώστε ακριβείς οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν οι αρχηγοί των ομάδων.

Αυξήστε το επίπεδο δυσκολίας του μαθήματος:

  • Δοκιμάστε τις ικανότητες των αρχηγών, εισάγοντας νέες «προϋποθέσεις», για παράδειγμα:

▷Οι μαθητές μπορούν να χρησιμοποιήσουν μόνο το αριστερό (ή το δεξί) χέρι
▷Το κόκκινο τουβλάκι πρέπει να μετακινηθεί τελευταίο
▷Το μπλε τουβλάκι πρέπει να τοποθετηθεί στη βάση του πύργου

Αξιολόγηση

Λίστα παρατηρήσεων του εκπαιδευτικού

Δημιουργήστε μια κλίμακα που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, για παράδειγμα

  1. Ολοκλήρωσε μερικώς
  2. Ολοκλήρωσε πλήρως
  3. Ξεπέρασε τις προσδοκίες

Χρησιμοποιήστε τα παρακάτω κριτήρια για να αξιολογήσετε της πρόοδο των μαθητών:

  • Οι μαθητές δούλεψαν σαν ομάδα προς ένα κοινό στόχο.
  • Οι μαθητές δούλεψαν έτσι ώστε το κάθε μέλος να μπορεί να συνεισφέρει ποιοτικά στο κοινό καλό.
  • Οι μαθητές βοήθησαν το κάθε μέλος της ομάδας να φτάσει νέους στόχου.

Αυτοαξιολόγηση

Πείτε στους μαθητές να διαλέξουν το τουβλάκι που οι ίδιοι πιστεύουν ότι εκπροσωπεί καλύτερα την επίδοση τους.

  • Μπλε: Δουλέψαμε σαν ομάδα και ολοκληρώσαμε τις δοκιμασίες μαζί.
  • Κίτρινο: Δουλέψαμε σαν ομάδα για να ολοκληρώσουμε τις δοκιμασίες και ενθαρρύναμε ο ένας τον άλλο έτσι ώστε να πετύχουμε το στόχο.
  •  Μωβ: Δουλέψαμε σαν ομάδα για να ολοκληρώσουμε τις δοκιμασίες, ενθαρρύναμε ο ένας τον άλλο έτσι ώστε να πετύχουμε το στόχο και φτάσαμε και νέους στόχους.

Αξιολόγηση συμμαθητών

Ενθαρρύνετε τους μαθητές να προσφέρουν ανατροφοδότηση ο ένας στον άλλο

  • Πείτε στους μαθητές να αξιολογήσουν την επίδοση των άλλων χρησιμοποιώντας τη μέθοδο με τα τρία τουβλάκια που αναφέρθηκε παραπάνω
  • Ζητήστε τους να δώσουν εποικοδομητικά σχόλια ο ένας στον άλλο έτσι ώστε να βελτιώσουν τις επιδόσεις της ομάδας τους στο επόμενο μάθημα.

Επέκταση σε γλώσσα

Για ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων:

  • Ζητήστε από τους μαθητές σας να ανακαλύψουν τις καλύτερες πρακτικές για μια αποδοτική συζήτηση όπως είναι η εποικοδομητική ανατροφοδότηση, η επαναδιατύπωση ή πως να κάνουν την άποψη τους την επικρατούσα.

Σημείωση. Αυτό θα παρατείνει τη διάρκεια του μαθήματος.

Επέκταση σε μαθηματικά

Για ανάπτυξη μαθηματικών δεξιοτήτων:

  • Ζητήστε από τους μαθητές σας να συλλέξουν δεδομένα σχετικά με τον αριθμό από πάσες που έγιναν με τα τουβλάκια, τον αριθμό από τουβλάκια έπεσαν κάτω και πόση ώρα τους πήρε να ολοκληρώσουν τα καθήκοντα.
  • Πείτε τους να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δεδομένα για να βγάλουν στατιστικά.

Σημείωση. Αυτό θα παρατείνει τη διάρκεια του μαθήματος.

Τι ψάχνουμε;