Σχέδια Μαθημάτων

Εξερευνήστε τα μαθήματα της LEGO Education για τα SPIKE Prime και SPIKE Essential στα Ελληνικά. Οδηγίες κατασκευής, tips, εργαλεία αξιολόγησης και ό,τι χρειάζεστε για να φτιάξετε μια εξαιρετική τάξη.

  • All
  • SPIKE Essential
  • SPIKE Prime

Break Dance

Συγχρονίστε την κίνηση των κινητήρων του χορευτή έτσι ώστε να διατηρεί τον ρυθμό με τα φώτα και το τέμπο! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να χρησιμοποιήσουν επιτυχώς διαφορετικών ειδών δεδομένα όπως χρόνος (δευτερόλεπτα), ταχύτητα και μοίρες περιστροφών. Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Οδηγίες Κατασκευής Python Programs… Continue Reading Break Dance

Repeat 5 Times

Χρησιμοποιήστε μεταβλητές έτσι ώστε να μετρήσετε τον αριθμό κοιλιακών και τις θερμίδες που καίγονται κατά τη διάρκεια μια προπόνησης. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να δηλώσουν ποικίλες αριθμητικές μεταβλητές Να κάνουν απλές μαθηματικές πράξεις στις μεταβλητές Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF) Εκπαιδευτικά πρότυπα… Continue Reading Repeat 5 Times

Help!

Ορίστε ένα πρόβλημα παρατηρώντας ένα σενάριο! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να εντοπίσουν και ορίσουν ένα πρόβλημα Να καθορίσουν τα κριτήρια που θα οδηγήσουν σε μια λύση Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF) Εκπαιδευτικά πρότυπα NGSS Καθορίστε τα κριτήρια και τους περιορισμούς ενός προβλήματος… Continue Reading Help!

Hopper Race

Σχεδιάστε διάφορα πρότυπα έτσι ώστε να βρείτε τον πιο αποτελεσματικό τρόπο να κάνετε ένα ρομπότ να κινηθεί χωρίς ρόδες! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να εξερευνήσουν τη διαδικασία δημιουργίας προτύπων με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Οδηγίες Κατασκευής (Grasshopper) Python Programs… Continue Reading Hopper Race

Super Cleanup

Δοκιμάστε την απόδοση δύο διαφορετικών ρομποτικών χεριών και διαλέξτε ποιο είναι το καλύτερο μοντέλο βασισμένοι σε συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να καθορίσουν κριτήρια αξιολόγησης για 2 σχέδια Να ελέγξουν τα 2 σχέδια χρησιμοποιώντας αντικείμενα διαφορετικού σχήματος και μεγέθους Να κάνουν προτάσεις σχετικά με το καλύτερο σχέδιο Τι θα χρειαστείτε… Continue Reading Super Cleanup

Broken

Βρείτε το λόγο που κάτι δε λειτουργεί και επισκευάστε το 45-90 ΛεπτάΠροχωρημένοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να αξιολογήσουν την απόδοση μιας λύσης Να κατανοήσουν τη λειτουργία μιας μηχανής που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα Να αναγνωρίσουν προβλήματα και να σκεφτούν λύσεις μέσω της επανάληψης Να βελτιστοποιήσουν μια λύση Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set… Continue Reading Broken

Design for Someone

Χρησιμοποιήστε την ολοκληρωμένη διαδικασία σχεδιασμού για να λύσετε ένα αληθινό πρόβλημα που να συνδέεται με προσθετικά. 120+ ΛεπτάΜέτρια Δευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να χρησιμοποιήσουν τη διαδικασία μηχανικού σχεδιασμού για να λύσουν ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στην πραγματική ζωή Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής (πιθανή λύση) Οδηγίες Κατασκευής… Continue Reading Design for Someone

Track Your Packages

Δημιουργήστε προγράμματα έτσι ώστε να χρησιμοποιήσετε μια συσκευή εντοπισμού σε άξονες Χ-Υ με σκοπό να ακολουθήσει μια διαδρομή σε ένα χαρτί. 90-120 ΛεπτάΕνδιάμεσοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα αναπτύξουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν μοτίβα και να δημιουργούν αποτελεσματικά προγράμματα Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Οδηγίες Κατασκευής Χάρτες Python Programs… Continue Reading Track Your Packages

Keep It Safe

Κλειδώστε ή ξεκλειδώστε μια θυρίδα ασφαλείας με τη χρήση περιορισμών. 90-120 ΛεπτάΕνδιάμεσοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα λάβουν πληροφορίες σχετικά με τον προγραμματισμό υπό προϋποθέσεις - συνθήκες Θα είναι σε θέση να εξηγήσουν τις βασικές αρχές της ψηφιακής ασφάλειας Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF)… Continue Reading Keep It Safe

Place Your Order

Ακολουθήστε τις οδηγίες χρήσης σε ένα βίντεο για να αντιγράψετε τις κινήσεις ενός ρομπότ ποιοτικού ελέγχου. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ικανότητες αποδόμησης για τη διάσπαση ενός περίπλοκου προβλήματος σε μικρότερα μέρη Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Οδηγίες Κατασκευής Python Programs… Continue Reading Place Your Order

Out of Order

Βρείτε και διορθώστε τα λάθη σε ένα πρόγραμμα, για την ορθή λειτουργία ενός οχήματος παράδοσης 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: να εντοπίσουν και να λύσουν προβλήματα προγραμματισμού. Debugging Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF) Εκπαιδευτικά πρότυπα CSTA Συστημικά εντοπίστε και διορθώστε προβλήματα με τη… Continue Reading Out of Order

Keep it really safe!

Χρησιμοποιήστε σύνθετες προϋποθέσεις για να ενισχύσετε το μοτίβο κρυπτογράφησης μιας θυρίδας ασφαλείας 90-120 ΛεπτάΕνδιάμεσοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα λάβουν πληροφορίες σχετικά με τον προγραμματισμό υπό σύνθετες προϋποθέσεις - συνθήκες Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF) Εκπαιδευτικά πρότυπα CSTA Σχεδιάστε και αναπτύξτε επαναληπτικά προγράμματα που… Continue Reading Keep it really safe!

Automate it!

Δημιουργείστε και προγραμματίστε έναν αυτόματο βοηθό που θα μπορεί να εντοπίσει και να στείλει το σωστό πακέτο σύμφωνα με το χρώμα του. 120+ ΛεπτάΕνδιάμεσοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν την υπολογιστική σκέψη με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής (παράδειγμα) Οδηγίες… Continue Reading Automate it!

Training Camp 3: Reacting to Lines

Γράψτε προγράμματα χρησιμοποιώντας τον Αισθητήρα Χρώματος για να κάνετε το Driving Base σας αυτόνομο. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα προγραμματίσουν το Driving Base τους να σταματάει στη μαύρη γραμμή. Θα προγραμματίσουν το Driving Base τους να ακολουθεί τη μαύρη γραμμή. Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Ιδέες γραμμών… Continue Reading Training Camp 3: Reacting to Lines

Training Camp 1: Driving Around

Κατασκευάστε ένα Driving Base και εκτελέστε ακριβείς και στοχευμένες κινήσεις 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μάθουν πως να εκτελούν ελεγχόμενες κινήσεις (ευθεία κίνηση, στροφή, κίνηση με καμπύλη, στροφή με χρήση αισθητήρα, οδήγηση σε ένα σχήμα) όταν χρησιμοποιούν το Driving Base. Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Python Programs… Continue Reading Training Camp 1: Driving Around

Rain or shine?

Βρείτε έναν τρόπο να προβλέψετε τον καιρό χρησιμοποιώντας δεδομένα αποθηκευμένα στο cloud. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να δουν τις δυνατότητες του να χρησιμοποιούν ζωντανά δεδομένα καιρού για να ελέγξουν ένα αποτέλεσμα Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF) Εκπαιδευτικά πρότυπα CSTA Με τη χρήση… Continue Reading Rain or shine?

Time for an Upgrade

Κατασκευάστε μηχανοκίνητα εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να ολοκληρώσετε τα καθήκοντα σας σε διαγωνισμούς. 90-120 ΛεπτάΠροχωρημένο Δευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να φτιάξουν δυο εργαλεία για το Advanced Driving Base Θα μπορούν να ερευνήσουν πως να προγραμματίσουν το Advanced Driving Base έτσι ώστε να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία για να ολοκληρώσει ενέργειες Τι θα… Continue Reading Time for an Upgrade

My Code, Our Program

Χρησιμοποιήστε τα My Blocks έτσι ώστε να δημιουργήσετε οργανωμένα προγράμματα τα οποία θα βοηθήσουν το Advanced Driving Base να αποδίδει γρήγορα και αξιόπιστα. 90-120 ΛεπτάΠροχωρημένοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα My Blocks για να οργανώσουν τα προγράμματα τους Θα μπορούν να κάνουν μια παρουσίαση στον εκπαιδευτή τους, στην οποία θα εξηγούν με… Continue Reading My Code, Our Program

Mission Ready

Ολοκληρώστε μια δοκιμαστική δραστηριότητα στο μικρότερο δυνατό χρονικό πλαίσιο με τη χρήση ελεγχόμενων κινήσεων κινητήρων, αισθητήρων και προγραμμάτων. 120+ ΛεπτάΠροχωρημένο Δευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές θα μπορούν: Να αναδείξουν τη δεξιότητα τους στο να ολοκληρώνουν δοκιμασίες υπό την πίεση χρόνου Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set LEGO® Education SPIKE™ Prime Expansion Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής… Continue Reading Mission Ready

Assembling an Advanced Driving Base

Μέσω αποδοτικής συνεργασίας κατασκευάστε και παρουσιάστε ένα δυνατό Driving Base που να είναι έτοιμο για αγώνες. 90-120 ΛεπτάΕνδιάμεσοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να συναρμολογήσουν ένα αγωνιστικό Driving Base Θα μπορούν να παρουσιάσουν με ευκρίνεια τα βασικά χαρακτηριστικά του Driving Base τους Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set LEGO® Education SPIKE™ Prime Expansion… Continue Reading Assembling an Advanced Driving Base

Goal!

Συνεργαστείτε για να φτιάξετε μια διασκεδαστική επιτραπέζια δραστηριότητα και να βάλετε όσα περισσότερα γκολ μπορείτε. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να συνεργαστούν για να ολοκληρώσουν διάφορες δοκιμασίες Θα μπορούν να συνεργαστούν για να δημιουργήσουν μια νέα δοκιμασία Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Οδηγίες Κατασκευής Python Programs… Continue Reading Goal!

What is this?

Ορίστε, προσαρμόστε και επικοινωνήστε τη χρήση ενός νέου «πράγματος». 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες και να τις χρησιμοποιήσουν Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF) Εκπαιδευτικά πρότυπα NGSS Καθορίστε τα κριτήρια και τους περιορισμούς ενός προβλήματος με επαρκή ακρίβεια… Continue Reading What is this?

Pass the Brick

Δοκιμάστε διαφορετικές τεχνικές συνεργασίας εκτελώντας 4 καθηλωτικές δοκιμασίες. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να αναπτύξουν τη δεξιότητα να δουλεύουν αποδοτικά και με σεβασμό με διαφορετικούς τύπους ανθρώπων Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF) Εκπαιδευτικά πρότυπα NGSS Καθορίστε τα κριτήρια και τους περιορισμούς ενός προβλήματος… Continue Reading Pass the Brick

Ideas, the LEGO way!

Χρησιμοποιήστε τα τουβλάκια LEGO για να γεννήσετε δημιουργικές ιδέες με μοναδικά τρόπο. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα εργαλείο παραγωγής και δημιουργίας ιδεών Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Python Programs (PDF) Εκπαιδευτικά πρότυπα ISTE Οι μαθητές γνωρίζουν και χρησιμοποιούν μια συνειδητή σχεδιαστική διαδικασία για… Continue Reading Ideas, the LEGO way!

Going the Distance

Προγραμματίστε ένα Ρινόκερο να ξεκινήσει και σταματήστε το πριν χτυπήσει κάτι. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοιΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να χρησιμοποιούν την εκτίμησή τους για να υπολογίζουν αποστάσεις Θα μπορούν να χρησιμοποιούν τα ευρήματα από τεστ που έχουν διεξάγει και συμπερασματική λογική για να βελτιώσουν ένα πρόγραμμα Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον… Continue Reading Going the Distance

Aim for It

Ανακαλύψτε την κινητική ενέργεια κατά τη διάρκεια μιας κίνησης χρησιμοποιώντας μεταβλητή ταχύτητα. 45-90 ΛεπτάΠροχωρημένοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να υπολογίσουν την αρχική ταχύτητα μια επιβραδυντικής κίνησης από ένα γράφημα που θα δείχνει την απόσταση που έχει διανυθεί σε μία χρονική περίοδο. Θα μπορούν να χρησιμοποιούν αυτή τη προσεγγιστική ταχύτητα για να υπολογίσουν τη μέση… Continue Reading Aim for It

The Obstacle Course

Απεικονίστε δυναμική και κινητική μεταφορά ενέργειας. 120 ΛεπτάΠροχωρημένοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να δημιουργήσουν μια πίστα εμποδίων που θα απεικονίζει τη χρήση της δυναμικής και κινητικής ενέργειας. Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Οποιοδήποτε άλλο σχετικό υλικό για το project Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Οδηγίες Κατασκευής Student Inventor Notebook Εκπαιδευτικά πρότυπα NGSS Δημιουργήστε… Continue Reading The Obstacle Course

Stretch with Data

Συγκρίνετε τις τιμές σε γραφήματα και ανακαλύψτε ποια είναι τα περιθώρια για ποιοτικό σφάλμα. 30-45 ΛεπτάΠροχωρημένοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα έτσι ώστε να εισαχθούν στο εργαλείο γραμμικού γραφήματος του LEGO Education SPIKE Θα δημιουργήσουν ένα γράφημα που θα ανταποκρίνεται σε πραγματικά δεδομένα Θα συσχετίσουν τις καμπύλες του γραφήματος με τις κινήσεις σε… Continue Reading Stretch with Data

This Is Uphill

Γράφημα κατανάλωσης ενέργειας για την απόκτηση δυνητικής ενέργειας. 30-45 ΛεπτάΠροχωρημένοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εκτελέσουν πειράματα που να απεικονίζουν τη μεταφορά ενέργειας, από ηλεκτρική σε δυναμική ενέργεια. Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Οποιοδήποτε άλλο σχετικό υλικό για το project Μια σανίδα ή κάτι για να δημιουργήσετε μια κατηφορική επιφάνεια Επιπλέον… Continue Reading This Is Uphill

Time for Squat Jumps

Γραφική παράσταση δυνητικής ενέργειας στο μέγιστο ύψος ενός άλματος 30-45 ΛεπτάΠροχωρημένοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Εξερευνήστε τρόπους μέτρησης του ύψους ενός άλματος Χρησιμοποιήστε αυτήν την τιμή για να υπολογίσετε τη δυνητική ενέργεια Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set Επιπλέον Υλικό Οδηγίες Κατασκευής Sample data for the lesson Student Inventor Notebook Εκπαιδευτικά πρότυπα NGSS Οργανώστε… Continue Reading Time for Squat Jumps

Watch Your Steps

Ανακαλύψτε την κινητική ενέργεια κατά τη διάρκεια της κίνησης σε σταθερή ταχύτητα. 45-90 ΛεπτάΠροχωρημένοΔευτεροβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μάθουν να αναγνωρίζουν τον αριθμό βημάτων που κάνουν, όπως φαίνονται σε ένα γράφημα επιτάχυνσης σταδιακά. Θα μετατρέψουν την καταμέτρηση βημάτων σε μέση ταχύτητα και σε μέση κινητική ενέργεια όταν περπατούν. Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Prime Set… Continue Reading Watch Your Steps

Boat Trip

Η Maria και η Sofie πηγαίνουν εκδρομή με σκάφος! Πως θα βάλουν το σκάφος τους μέσα στο νερό; 30-45ΛεπτάΑρχάριοιΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να ακολουθήσουν οδηγίες για να φτιάξουν ένα πρόγραμμα Θα μπορούν να αναγνωρίσουν τους βασικούς χαρακτήρες μιας ιστορίας Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας Θα μπορούν να συμμετέχουν σε… Continue Reading Boat Trip

Arctic Ride

Ο Leo ξεκινάει μια αρκτική περιπέτεια για να δει πολικές αρκούδες. Πώς μπορεί να χρησιμοποιήσει το snowmobile για να φτάσει εκεί; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κατευθυντήριες λέξεις για να περιγράψουν μια ακολουθία Θα μπορούν να διαμερίσουν ένα πρόβλημα σε μικρότερα κομμάτια Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας… Continue Reading Arctic Ride

Cave Car

O Daniel αναρωτιέται τι ζει μέσα σε μια σκοτεινή σπηλιά. Τι πιστεύετε ότι κρύβεται στο σκοτάδι; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να περιγράψουν την ακολουθία γεγονότων, στόχων και επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων ενός προγράμματος Θα μπορούν να εξερευνήσουν αντικείμενα τα οποία μπορούν να δουν μόνο όταν υπάρχει διαθέσιμο φως Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους… Continue Reading Cave Car

Animal Alarm

Ο Leo δε θέλει να χάσει τα ζώα που θα περάσουν μπροστά από το χώρο που έχει κατασκηνώσει όση ώρα κοιμάται. Πώς μπορεί να τον βοηθήσει ο συναγερμός ζώων; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να αναγνωρίσουν το αίτιο-αποτέλεσμα Θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα για να λύσουν ένα πρόβλημα Θα μπορούν να παρέχουν… Continue Reading Animal Alarm

Underwater Quest

H Maria έχει περιέργεια για τη ζωή στο βυθό της θάλασσας. Πώς μπορεί να μετακινεί το υποβρύχιο της μέσα και έξω από το νερό; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατανοήσουν ότι μια ενέργεια μπορεί να επαναλαμβάνεται. Θα μπορούν να δημιουργήσουν προγράμματα που χρησιμοποιούν απλούς κύκλους (επαναλήψεις) για να διευθύνουν ένα πρόβλημα Θα… Continue Reading Underwater Quest

The Great Desert Adventure

Ήρθε η ώρα για ακόμη μια περιπέτεια! Βοηθήστε την ομάδα να φτάσει στις πυραμίδες! 45-90 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εφαρμόσουν την υπολογιστική σκέψη για τη λύση του προβλήματος που τους έχει δοθεί Θα μπορούν να αναγνωρίσουν τους κεντρικούς χαρακτήρες και το πρόβλημα τους στην ιστορία Θα μπορούν να συμμετέχουν σε συνεργατικές συζητήσεις… Continue Reading The Great Desert Adventure

The Fast Lane

Βοηθήστε τον Leo να μπει στο λούνα παρκ από την ουρά ταχείας κυκλοφορίας! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εξασκήσουν την τεχνική ανταλλαγής ιδεών για να σκεφτούν ιδέες. Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας Θα μπορούν να εξηγήσουν τις βασικές ιδέες ή λεπτομέρειες ενός κειμένου Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education… Continue Reading The Fast Lane

Classic Carousel

Φτιάξτε ένα περιστρεφόμενο παιχνίδι για τη Sofie! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να βελτιώσουν ένα πρωτότυπο μοντέλο σαν μέρος της σχεδιαστικής διαδικασίας Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας Θα μπορούν να εξηγήσουν τις βασικές ιδέες ή λεπτομέρειες ενός κειμένου Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Essential Set Την εφαρμογή LEGO… Continue Reading Classic Carousel

The Perfect Swing

H Maria δε θέλει ένα παιχνίδι που να πηγαίνει πολύ γρήγορα. Πιστεύετε ότι η κούνια είναι το κατάλληλο παιχνίδι; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να μαζέψουν πληροφορίες για τις ανάγκες και τις επιθυμίες των άλλων Θα μπορούν να αλλάξουν τη λύση για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των άλλων Θα μπορούν… Continue Reading The Perfect Swing

Snack Stand

Ωχ όχι! Ο Daniel έριξε το σνακ του κάτω. Βοηθήστε τον να αγοράσει ένα καινούργιο από το μηχάνημα. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να τεστάρουν πρωτότυπα μοντέλα για να σιγουρευτούν ότι ανταποκρίνονται σε κάποια ανάγκη Θα μπορούν να τροποποιήσουν μια λύση Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας Θα μπορούν να… Continue Reading Snack Stand

The Perfect Swing

H Maria δε θέλει ένα παιχνίδι που να πηγαίνει πολύ γρήγορα. Πιστεύετε ότι η κούνια είναι το κατάλληλο παιχνίδι; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να μαζέψουν πληροφορίες για τις ανάγκες και τις επιθυμίες των άλλων Θα μπορούν να αλλάξουν τη λύση για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των άλλων Θα μπορούν… Continue Reading The Perfect Swing

Twirling Teacups

Γύρω γύρω όλοι! H Sofie και ο Leo είναι πολύ ενθουσιασμένοι γιατί θα δοκιμάσουν το νέο περιστρεφόμενο παιχνίδι σήμερα. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να τροποποιήσουν μια λύση λαμβάνοντας υπόψιν ένα συγκεκριμένο στόχο ή αποτέλεσμα Θα μπορούν να βελτιώσουν το πρωτότυπο μοντέλο Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας Θα μπορούν… Continue Reading Twirling Teacups

The Spinning Ferris Wheel

Η ομάδα θέλει να ανέβει στη Ρόδα του λούνα παρκ. Πως μπορείτε να τους βοηθήσετε; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να τροποποιήσουν μια ήδη υπάρχουσα λύση για να την κάνουν να λειτουργήσει Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας Θα μπορούν να εξηγήσουν τις βασικές ιδέες ή λεπτομέρειες ενός κειμένου Τι… Continue Reading The Spinning Ferris Wheel

The Most Amazing Amusement Park

Ήρθε η ώρα να φτιάξετε το δικό σας παιχνίδι για λούνα παρκ! 45-90 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εφαρμόσουν τις μηχανικές δεξιότητες τους για να λύσουν ένα πρόβλημα\ Θα μπορούν να παρέχουν βοήθεια στους χαρακτήρες της ιστορίας Θα μπορούν να εξηγήσουν τις βασικές ιδέες ή λεπτομέρειες ενός κειμένου Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education… Continue Reading The Most Amazing Amusement Park

River Ferry

Βοηθήστε τον Daniel να φτάσει τον πύργο προγραμματίζοντας το φέριμποτ να κινηθεί! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να δημιουργήσουν μια ακολουθία με σκοπό την επίλυση ενός προβλήματος Θα μπορούν να αποδομήσουν προβλήματα σε μικρότερα μέρη Θα μπορούν να αναλογιστούν μια εμπειρία χρησιμοποιώντας στοχευμένα γεγονότα και παραστατικές λεπτομέρειες. Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™… Continue Reading River Ferry

Taxi! Taxi!

Ο Leo θέλει βοήθεια για να φτάσει στο μουσείο τέχνης. Καλέστε ένα ταξί, και φύγαμε! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εντοπίσουν και να διορθώσουν σφάλματα σε ένα πρόγραμμα (test και debug) Θα μπορούν να εξερευνήσουν σχήματα και γωνίες δύο διαστάσεων Θα μπορούν να αναλογιστούν μια εμπειρία χρησιμοποιώντας στοχευμένα γεγονότα και παραστατικές λεπτομέρειες..… Continue Reading Taxi! Taxi!

Hovering Helicopter

Βοηθήστε τη Maria να φτάσει στο βουνό Spike για πεζοπορία! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εξηγήσουν τις αποφάσεις που λαμβάνουν όταν δημιουργούν ένα πρόγραμμα Θα μπορούν να δημιουργήσουν και να τεστάρουν αυτοματοποιημένες λύσεις Θα μπορούν να αναλογιστούν μια εμπειρία χρησιμοποιώντας στοχευμένα γεγονότα και παραστατικές λεπτομέρειες. Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Essential… Continue Reading Hovering Helicopter

Cable Car

O Leo αγχώνεται να περάσει τη λίμνη Spike με το τελεφερίκ σήμερα. Μπορεί η Maria να τον βοηθήσει να καταπολεμήσει τους φόβους του; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακολουθίες και επαναλήψεις στα μοντέλα τους Θα μπορούν να εντοπίσουν και να διορθώσουν σφάλματα σε ένα πρόγραμμα για να εξασφαλίσουν ότι λειτουργεί σωστά… Continue Reading Cable Car

Swamp Boat

Η Sofie βρήκε αυγά κροκοδείλου! Θα μπορούσαν να υπάρχουν κροκόδειλοι κοντά; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να αναγνωρίσουν τα κομμάτια ενός προγράμματος που μπορούν να τροποποιηθούν Θα μπορούν να κάνουν δοκιμές για να αναγνωρίσουν πότε χρειάζεται τροποποίηση ένα πρόγραμμα Θα μπορούν να αναλογιστούν μια εμπειρία χρησιμοποιώντας στοχευμένα γεγονότα και παραστατικές λεπτομέρειες Τι θα… Continue Reading Swamp Boat

Big Bus

Σήμερα θα είναι μια τέλεια μέρα! Βοηθήστε τον Daniel να φτάσει στο γήπεδο για να παρακολουθήσει τον αγώνα. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να βελτιώσουν ένα πρόγραμμα για να ανταποκριθεί σε συγκεκριμένες ανάγκες Θα μπορούν να τεστάρουν και να αξιολογήσουν λύσεις για να κρίνουν εάν ανταποκρίνονται σε κάποια συγκεκριμένη ανάγκη Θα μπορούν να… Continue Reading Big Bus

Get Around Town

Η ομάδα πάει στο κάστρο Spike! Πώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να φτάσουν εκεί; 45-90 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εφαρμόσουν την υπολογιστική σκέψη για την επίλυση ενός προβλήματος Θα μπορούν να αναλογιστούν μια εμπειρία χρησιμοποιώντας περιγραφές με τις οποίες θα εκφράζουν με ευκρίνεια τα συναισθήματα και τις ιδέες τους Τι θα χρειαστείτε… Continue Reading Get Around Town

Mini Mini-Golf

Δοκιμάστε τις ικανότητες σας με το παιχνίδι μίνι γκολφ της Sofie! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εξερευνήσουν τις βασικές αρχές της ενέργειας και τη σχέση τους με την ταχύτητα ενός αντικειμένου Θα μπορούν να εντοπίσουν και να περιγράψουν τη σχέση μεταξύ ταχύτητας και ενέργειας Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος… Continue Reading Mini Mini-Golf

Bowling Fun

Διασκεδάστε με το παιχνίδι μπόουλινγκ του Daniel! Μπορείτε να ρίξετε όλες τις κορίνες; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να προβλέψουν τα αποτελέσματα των αλλαγών στην ενέργεια όταν συγκρούονται αντικείμενα Θα μπορούν να παρατηρήσουν και να περιγράψουν τη σχέση μεταξύ ενέργειας και δύναμης Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος συνεργατικών συζητήσεων Τι… Continue Reading Bowling Fun

High Stick Hockey

Δείτε πόσα γκολ μπορείτε να βάλετε στον προσομοιωτή χόκεϊ της Maria! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να παρατηρήσουν και να περιγράψουν τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρεται η ενέργεια Θα μπορούν να προβλέψουν πώς η ενέργεια μεταφέρεται από το ένα μέρος στο άλλο Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος συνεργατικών συζητήσεων… Continue Reading High Stick Hockey

A-Maze-Ing

Προσπαθήστε να νικήσετε το ρεκόρ του Leo και ολοκληρώστε τον λαβύρινθο! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να παρατηρήσουν και να εξηγήσουν πώς οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ δυο αντικειμένων μπορούν να επηρεάσουν την ενέργεια ενός αντικειμένου Θα μπορούν να συγκρίνουν και να κάνουν επαναλήψεις για να βελτιώσουν το σχεδιασμό της επίλυσης Θα μπορούν να συμμετέχουν… Continue Reading A-Maze-Ing

Avoid the Edge

Προκαλέστε τον εαυτό σας να χρησιμοποιήσετε διαφορετικά μπαστούνια για να κάνετε την μπάλα να σταματήσει στο σημάδι! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να ανακαλύψουν και να περιγράψουν την μετατροπή ενέργειας (δυναμική και κινητική ενέργεια) Θα μπορούν να εφαρμόσουν και να τεστάρουν τις γνώσεις τους για την μετατροπή ενέργειας Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά… Continue Reading Avoid the Edge

Junior Pinball

Δοκιμάστε το μίνι φλιπεράκι της Sofie και αναβαθμίστε το για να το κάνετε πιο απρόβλεπτο! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εφαρμόσουν τις ιδέες τους για να βελτιώσουν μια λύση που μετατρέπει ενέργεια από τη μια μορφή στην άλλη Θα μπορούν να τεστάρουν τη λύση έτσι ώστε να βελτιώσουν και να διορθώσουν τη… Continue Reading Junior Pinball

Creative Carnival Games

Ήρθε η ώρα να φτιάξετε ένα νέο παιχνίδι για το καρναβάλι του σχολείου! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εφαρμόσουν τη γνώση τους για τη μεταφορά ενέργειας και τη σύγκρουση για να λύσουν ένα πρόβλημα Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος συνεργατικών συζητήσεων Τι θα χρειαστείτε LEGO® Education SPIKE™ Essential Set… Continue Reading Creative Carnival Games

Good Morning Machine

Βοηθήστε τον Leo να πει «καλημέρα» στους φίλους του! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να προσδιορίσουν και κατανοήσουν ένα πρόβλημα Θα μπορούν να ανταλλάσσουν ιδέες και να κάνουν επαναλήψεις για να δημιουργήσουν λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του προβλήματος Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος συνεργατικών συζητήσεων Τι θα χρειαστείτε LEGO®… Continue Reading Good Morning Machine

Big Little Helper

Το ντουλαπάκι του Daniel έχει ξεχειλίσει. Πώς μπορείτε να τον βοηθήσετε να μεταφέρει τα πράγματα του στο σπίτι; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να βρουν πιθανές λύσεις σε προβλήματα με περιορισμούς Θα μπορούν να βελτιώσουν τις ιδέες άλλων για να φτιάξουν ένα νέο πρόγραμμα Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος συνεργατικών… Continue Reading Big Little Helper

High-Tech Playground

Πώς πιστεύετε ότι θα έμοιαζε μια παιδική χαρά υψηλής τεχνολογίας; Βοηθήστε την Maria να σχεδιάσει κάτι καινούργιο για τους φίλους της! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη διαδικασία σχεδιασμού για να βελτιώσουν ένα ήδη υπάρχον αντικείμενο Θα μπορούν να αναπτύξουν, τεστάρουν και να διορθώσουν πρωτότυπα μοντέλα ως μέρος της διαδικασίας σχεδιασμού… Continue Reading High-Tech Playground

Trash Monster Machine

Βοηθήστε την Sofie να βρει ένα νέο τρόπο να πετάνε τα σκουπίδια τους οι φίλοι της. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να ανακαλύψουν τα πλεονεκτήματα των αυτοματοποιημένων λύσεων Θα μπορούν να βελτιώσουν ένα πρωτότυπο μοντέλο σαν μέρος μιας κυκλικής διαδικασίας σχεδιασμού Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος συνεργατικών συζητήσεων Τι θα… Continue Reading Trash Monster Machine

Winning Goal

Πώς μπορείτε να κάνετε το παιχνίδι ποδοσφαίρου της Maria να μοιάζει περισσότερο με παιχνίδι υπολογιστή; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να αναγνωρίσουν τα σημεία αποτυχίας  ενός μοντέλου ή προγράμματος Θα μπορούν να λάβουν υπόψιν τα σημεία αποτυχίας για να κάνουν βελτιώσεις Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος συνεργατικών συζητήσεων Τι θα… Continue Reading Winning Goal

Literary Randomizer

Πώς μπορεί η μηχανή κλήρωσης του Daniel να κάνει την επιλογή βιβλίου πιο συναρπαστική; 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να καθορίσουν κριτήρια επιτυχίας για να τους βοηθήσουν στην αξιολόγηση μιας λύσης Θα μπορούν να συγκρίνουν και να αντιπαραβάλλουν διαφορετικές λύσεις για να καθορίσουν ποια πληροί τις προδιαγραφές\ Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε… Continue Reading Literary Randomizer

Your School Creation

Ήρθε η ώρα να φτιάξετε τη δική σας εφεύρεση για την αίθουσα της ομάδας! 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν  να εφαρμόσουν τις γνώσεις μηχανικής τους με σκοπό να λύσουν ένα πρόβλημα Θα μπορούν να εξασκήσουν την ανταλλαγή ιδεών σαν μέρος της σχεδιαστικής διαδικασία Θα μπορούν να συμμετέχουν ενεργά σε ένα εύρος συνεργατικών συζητήσεων… Continue Reading Your School Creation

Preparing for the Weather

Ο Daniel έμαθε ότι οι δυνατές καταιγίδες μπορούν να καταστρέψουν τα σπιτάκια των κατοικίδιων. Βοηθήστε τον να φτιάξει ένα σπιτάκι που θα κρατάει τα κατοικίδια ασφαλή ακόμη και στις καταιγίδες. 30-45 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα μοντέλο για ένα σπιτάκι κατοικίδιου που θα είναι σχεδιασμένο για να μειώσουν τις επιδράσεις μιας… Continue Reading Preparing for the Weather

Life Cycles

O Leo έμαθε πως οι γυρίνοι είναι μωρά βατραχάκια. Αναρωτιέται πως αλλάζουν κι άλλα ζώα και φυτά καθώς μεγαλώνουν. 30-45 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εξηγήσουν ότι οι οργανισμοί έχουν μοναδικούς και διαφορετικούς κύκλους ζωής. Θα μπορούν να φτιάξουν ένα μοντέλο που θα δείχνει τον κύκλο ζωής ενός οργανισμού σαν ένα μοτίβο. Θα… Continue Reading Life Cycles

Animal Behavior

H Maria βλέπει ότι οι Αφρικανικοί βούβαλοι ζουν σε μεγάλα κοπάδια. Αναρωτιέται για ποιο λόγο ζουν σε γκρουπ και όχι μόνοι τους. 30-45 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα μοντέλο για να εξηγήσουν τη σημασία ενός ζώου που βόσκει και ενός ζώου που παρακολουθεί για την επιβίωση των ζώων. Θα μπορούν να… Continue Reading Animal Behavior

Solving Problems When Environments Change

Η Sofie έμαθε ότι κάποιοι θα τοποθετήσουν ένα κτίριο στον υδροβιότοπο κοντά στο σπίτι της. Ανησυχεί ότι αυτό θα βλάψει τα πουλιά και τα άλλα ζώα που ζουν εκεί. 30-45 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα μοντέλο που να δείχνει πώς να λύσουν ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει ένα ζώο όταν οι άνθρωποι… Continue Reading Solving Problems When Environments Change

Animals in Their Habitats

Η Sofie, ο Daniel, η Maria και ο Leo επισκέπτονται μια έρημο. Αναρωτιούνται πώς επιβιώνουν τα ζώα και τα φυτά εκεί που είναι τόσο ξηρή. 30-45 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα μοντέλο ζώου με κινούμενα μέρη που είναι προσαρμοσμένο σε ένα συγκεκριμένο βιότοπο. Θα μπορούν να δημιουργήσουν ένα μοντέλο βιότοπου για… Continue Reading Animals in Their Habitats

Illumination

Η Sofie νομίζει ότι κάτι κρύβεται κάτω από το κρεβάτι της. Μπορείτε να τη βοηθήσετε να το δει; 30-45 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα μοντέλο φακού που μπορεί να φωτίζει σκοτεινές περιοχές. Θα μπορούν να παρατηρήσουν την επίδραση του φωτός στα αντικείμενα σε ένα σκοτεινό χώρο. Θα μπορούν να χρησιμοποιούν στοιχεία… Continue Reading Illumination

Musical Vibration

H Maria παίζει πιάνο. Θέλει να δημιουργήσει περισσότερη μουσική. Μπορείτε να της φτιάξετε κάτι για να παίζει; 30-45 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα τύμπανο που χρησιμοποιεί δόνηση για να παράγει ήχο όταν χτυπιέται. Θα μπορούν να σχεδιάσουν και να διεξάγουν έρευνες για να ελέγξουν αν τα υλικά που δονούνται παράγουν ήχο.… Continue Reading Musical Vibration

Transparency

O Leo θέλει να βρει σκιά για να προστατευτεί από τον ήλιο. Τι υλικά θα χρησιμοποιήσει; Βοηθήστε τον να μάθει. 30-45 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να σχεδιάσουν και να διεξάγουν μια έρευνα για να συγκρίνουν πώς διαφορετικά υλικά επηρεάζουν μια δέσμη φωτός. Θα μπορούν να χρησιμοποιούν στοιχεία από δοκιμές για να απαντήσουν σε… Continue Reading Transparency

Communicate with Light and Sound

Ο Daniel μένει απέναντι από τη Sofie. Τι μπορεί να φτιάξει για να μπορεί να της στέλνει μηνύματα; 30-45 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν συσκευές επικοινωνίας από απόσταση, μία με χρήση φωτός και μία με χρήση ήχου. Θα μπορούν να περιγράψουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά κάθε σχεδιαστικής ιδέας. Θα μπορούν να… Continue Reading Communicate with Light and Sound

Using Ideas from Nature

Ο Daniel, η Sofie, ο Leo και η Maria έμαθαν ότι κάποιες λάμπες φτιάχτηκαν λαμβάνοντας έμπνευση από τον τρόπο με τον οποίο οι πυγολαμπίδες παράγουν φως. Βοηθήστε τους να μάθουν για άλλες ιδέες που παίρνουμε από τη φύση. 45-90 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να αναγνωρίζουν τα εξωτερικά μέρη του σώματος που χρησιμοποιούν τα… Continue Reading Using Ideas from Nature

How Eyes See

Ο Daniel ανακαλύπτει κάτι όσο εξερευνά μια σκοτεινή σπηλιά. Μπορείς να τον βοηθήσεις να δει καλύτερα; 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα ακριβές μοντέλο μιας κινούμενης πηγής φωτός Θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μοντέλο για να εξηγήσουν με ποιον τρόπο το φως που αντανακλάται από αντικείμενα εισέρχεται στα μάτια, επιτρέποντας μας… Continue Reading How Eyes See

Animal Structures

Η Maria βλέπει έναν ελέφαντα να τρώει. Αρχίζει να αναρωτιέται για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν οι ελέφαντες να χρησιμοποιήσουν τις προβοσκίδες τους. Βοηθήστε την να μάθει. 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα μοντέλο που θα δείχνει πώς η προβοσκίδα του ελέφαντα τον βοηθά να φάει, να πιεί, να κάνει… Continue Reading Animal Structures

Energy Resources

H Sofie βρίσκει μια ανεμογεννήτρια. Αναρωτιέται πώς παίρνει ενέργεια. Ποιοι άλλοι τρόποι υπάρχουν για να λάβουμε ενέργεια από τη φύση και να τη χρησιμοποιήσουμε ξανά και ξανά; 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν μέσω έρευνας να εξηγήσουν πως οι άνθρωποι χρησιμοποιούν ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από τη φύση. Θα μπορούν μέσω έρευνας… Continue Reading Energy Resources

Prepare for Natural Hazards

O Leo ξέρει πως κάποια μέρη έχουν σεισμούς. Για την ασφάλεια του κόσμου, βοηθήστε τον να σχεδιάσουν κτήρια που δε θα καταστρέφονται από σεισμούς. 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να σχεδιάσουν ένα μοντέλο για κτήρια που θα μπορούν να μειώσουν τις επιπτώσεις των σεισμών στους ανθρώπους Θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το μοντέλο τους… Continue Reading Prepare for Natural Hazards

Information Transfer

Η Maria, o Leo, o Daniel και η Sofie χρησιμοποιούν έναν ειδικό κώδικα για να μοιραστούν ιδέες. Φτιάξτε το δικό σας κώδικα για να επικοινωνήσετε με τους φίλους σας! 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να σχεδιάσουν τουλάχιστον δυο διαφορετικές μεθόδους μεταφοράς πληροφοριών χρησιμοποιώντας μοτίβα. Θα μπορούν να αναγνωρίσουν κριτήρια και περιορισμούς για τη… Continue Reading Information Transfer

Habitats

Η Sofie έμαθε για τα μέρη που ζουν οι καμηλοπαρδάλεις. Αναρωτιέται για τα άλλα ζώα που ζουν εκεί. Τι γίνεται με άλλα μέρη; Μπορείτε να τη βοηθήσετε να μάθει; 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να καταγράφουν παρατηρήσεις για τα είδη των φυτών και των ζώων που ζουν σε διαφορετικούς βιότοπους. Θα μπορούν να… Continue Reading Habitats

Redesigning to Make New Objects

Ο Leo θέλει να φτιάξει κάτι για να φάει ο σκύλος του. Βοηθήστε τον να κατασκευάσει τα εργαλεία που χρειάζεται στην κουζίνα. 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να περιγράφουν τα χαρακτηριστικά των διαφόρων κοινών εργαλείων κουζίνας (π.χ. μέγεθος, σχήμα, διάταξη των μερών). Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα μοντέλο ενός εργαλείου κουζίνας και να… Continue Reading Redesigning to Make New Objects

Pollination

Η Μαρία είδε μέλισσες στα λουλούδια της μηλιάς της. Αναρωτιέται τι κάνουν. Μπορείτε να τη βοηθήσετε να μάθει; 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να εξηγήσουν πώς τα ζώα βοηθούν τα φυτά να εξαπλώσουν τη γύρη. Θα μπορούν να κατασκευάζουν ένα ακριβές μοντέλο της διαδικασίας επικονίασης, με λεπτομέρειες που δείχνουν τη μεταφορά γύρης μέσω… Continue Reading Pollination

Classify and Choose Materials

Ο Daniel πήρε μερικές κότες. Βοηθήστε τον να φτιάξει ένα κοτέτσι όπου θα είναι ασφαλή και άνετα. 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να περιγράφουν τις ιδιότητες των διαφόρων ειδών υλικών. Θα μπορούν να σχεδιάσουν και να διεξάγουν μια έρευνα για την ταξινόμηση των υλικών με βάση τις ιδιότητές τους. Θα μπορούν να συλλέγουν… Continue Reading Classify and Choose Materials

Protection from Wind

Ο Daniel, η Sofie, ο Leo και η Maria ένιωσαν έναν δυνατό άνεμο στο πάρκο. Έδιωξε πολύ από το χώμα. Τι θα μπορούσε να συμβεί στα ζώα στο πάρκο; Μπορείτε να βοηθήσετε την ομάδα να προστατεύσει το έδαφος; 45-90 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να σχεδιάσουν διαφορετικές λύσεις για να επιβραδύνουν ή να εμποδίσουν… Continue Reading Protection from Wind

Matter

Η Μαρία παρατηρεί πως όταν ανοίγει το παράθυρο της, τα χαρτιά της διασκορπίζονται στο δωμάτιο. Πως συμβαίνει αυτό; 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να αναπτύξουν ένα μηχανοκίνητο ανεμιστήρα ο οποίος θα μπορεί να ρίξει κάτω ένα χάρτινο πύργο από μικρή απόσταση. Θα μπορούν να εξηγήσουν ότι παρόλο που τα σωματίδια είναι πολύ μικρά… Continue Reading Matter

Gravity

Στον Daniel αρέσει πολύ ο τρόπος με τον οποίο τα πουλιά διατηρούν την ισορροπία τους, ακόμη και όταν ένα κλαδί κουνηθεί. Βοηθήστε τον να κατασκευάσει ένα πουλί το οποίο επίσης να μπορεί να διατηρεί την ισορροπία του. 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να κατασκευάσουν ένα μηχάνημα που θα αναδεικνύει ότι η βαρυτική έλξη… Continue Reading Gravity

Daytime and Nighttime

Η Sofie θέλει να φωτίσει το μονοπάτι κοντά στο σημείο που έχει κατασκηνώσει για ασφάλεια. Βοηθήστε την να εγκαταστήσει μια λάμπα οροφής που θα είναι ενεργοποιημένη το βράδυ όταν θα έχει σκοτάδι. 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να χρησιμοποιούν δεδομένα που τους έχουν δοθεί για να βρίσκουν μηνιαία μοτίβα στις ώρες της ημέρας… Continue Reading Daytime and Nighttime

Protect the Environment

Ο Leo φροντίζει καλά την πόλη Spike. Πώς μπορείτε να φροντίσετε το περιβάλλον στη δική σας κοινότητα; 45-90 ΛεπτάΕνδιάμεσοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να βρουν τουλάχιστον δύο πηγές για να κάνουν έρευνα. Θα μπορούν να κάνουν έρευνα για να περιγράψουν έναν τρόπο με τον οποίο οι κοινότητες ξεχωριστά χρησιμοποιούν επιστημονικές ιδέες για να προστατεύσουν… Continue Reading Protect the Environment

Energy Flow

Ο Daniel, η Maria, ο Leo και η Sofie γνωρίζουν ότι τα φυτά χρειάζονται φως έτσι ώστε να μεγαλώσουν. Ισχύει αυτό και για τα ζώα; Φτιάξτε ένα μοντέλο για να δείξετε στην ομάδα τη σχέση μεταξύ του ηλιακού φωτός και της ανάπτυξης των ζώων. 45-90 ΛεπτάΑρχάριοΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να φτιάξουν ένα μοντέλο… Continue Reading Energy Flow

Treehouse Camp

H Sofie ανυπομονεί να δει το φεγγάρι από το δεντρόσπιτο της! Πως μπορεί να ανοίξει την οροφή του δεντρόσπιτου για να έχει μια καλύτερη θέα του ουρανού; 30-45ΛεπτάΑρχάριοιΠρωτοβάθμια Στόχοι Οι μαθητές: Θα μπορούν να αναγνωρίσουν και να διορθώσουν σφάλματα σε ένα πρόγραμμα (test και debug) Θα μπορούν να κάνουν δοκιμές για να επιβεβαιώσουν πως το… Continue Reading Treehouse Camp