Δραστηριότητα #7 Make a System That Moves a Ball

Make a System That Moves a Ball

Θέμα: Μηχανική
Ηλικία: 11- 15
Διάρκεια: 90 – 120 λεπτά
Επίπεδο: Μέτριας δυσκολίας
Μοντέλο: That Moves a Ball

Connect
Δημιουργία μίας μηχανής ταξινόμησης της μπίλιας του EV3

Δραστηριότητα:
Οι μαθητές θα πρέπει να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν ένα ρομποτικό σύστημα το οποίο θα μετακινεί τη μπίλια κατά 90 μοίρες από μία περιοχή με μία άλλη.

Βασικά μαθησιακά αποτελέσματα / αξίες:
Οι μαθητές θα μάθουν να:

  • Σχεδιάζουν, κατασκευάζουν και να προγραμματίζουν ρομποτικά συστήματα ώστε να ικανοποιούνται τα κριτήρια επιτυχίας
  • Αναλύουν δεδομένα ώστε να βελτιώσουν το ρομποτικό τους σύστημα

Κλειδιά:
Σχεδίαση, κριτήρια επιτυχίας γωνία, μπίλια

  1. Η ελεγχόμενη κίνηση μιας σφαίρας από ένα ρομποτικό σύστημα απαιτεί ακρίβεια και γνώση των συστημάτων
  2. Κατασκευή και προγραμματισμός του ρομπότ
  3. Οι μαθητές θα κάνουν πολλαπλές δοκιμές για να επαληθεύσουν την ακρίβεια του ρομποτικού συστήματος για να μετακινήσουν μια σφαίρα 90 μοίρες από τη μια θέση στην άλλη
  4. Χρήση του ρομποτικού συστήματος για να μετακινήσουν μια μπάλας σε διαφορετικές γωνίες από τη μια θέση στην άλλη βελτιώνοντας το σύστημα

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *