Make A Sound Machine
Αντικείμενο: Maker
Ηλικία: 11- 13
Διάρκεια: 90 – 120 Λεπτά
Επίπεδο: Εισαγωγικό
Μοντέλο: Drum Stick Sample Solution (Φωτογραφία)
Κατασκευή μιας συσκευής ήχου η οποία μπορεί να παίξει ένα ρυθμό, μουσική ή απλά να κάνει θόρυβο!
Δραστηριότητα:
Οι μαθητές θα σχεδιάσουν, θα κατασκευάσουν και θα προγραμματίσουν μία συσκευή ήχου
Βασικά μαθησιακά αποτελέσματα / αξίες:
Οι μαθητές να:
- Κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν τη διαδικασία σχεδιασμού
- Καθορίσουν τις σαφείς σχεδιαστικές τους ανάγκες
- Αναπτύξουν την ικανότητα να βελτιώνουν συνεχώς τις σχεδιαστικές τους λύσεις
- Αναπτύξουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους καθώς και της επίλυσης προβλημάτων
Κλειδιά:
Διαδικασία σχεδίασης, επίλυση προβλήματος
- Η επίλυση ενός προβλήματος απαιτεί από τους μαθητές να καθορίσουν το πρόβλημα, να αναπτύξουν ιδέες για να το λύσουν, να καθορίσουν τα κριτήρια σχεδιασμού και να επιλέξουν μια λύση
- Κατασκευή και προγραμματισμός της λύσης.
- Θα παρακολουθήσουν την ηχητική μηχανή για να διαπιστώσουν αν πληρούν τα κριτήρια επιτυχίας.
- Θα προτείνουν βελτιώσεις στο σχεδιασμό. Θα παρουσιάσουν τη λύση τους στην τάξη – ομάδα