Δραστηριότητα #6 Make a sound machine

Make A Sound Machine

Αντικείμενο: Maker
Ηλικία: 11- 13
Διάρκεια: 90 – 120 Λεπτά
Επίπεδο: Εισαγωγικό
Μοντέλο: Drum Stick Sample Solution (Φωτογραφία)

Κατασκευή μιας συσκευής ήχου η οποία μπορεί να παίξει ένα ρυθμό, μουσική ή απλά να κάνει θόρυβο!

Δραστηριότητα:

Οι μαθητές θα σχεδιάσουν, θα κατασκευάσουν και θα προγραμματίσουν μία συσκευή ήχου

Βασικά μαθησιακά αποτελέσματα / αξίες:
Οι μαθητές να:

  • Κατανοήσουν και να χρησιμοποιήσουν τη διαδικασία σχεδιασμού
  • Καθορίσουν τις σαφείς σχεδιαστικές τους ανάγκες
  • Αναπτύξουν την ικανότητα να βελτιώνουν συνεχώς τις σχεδιαστικές τους λύσεις
  • Αναπτύξουν τις δεξιότητες επικοινωνίας τους καθώς και της επίλυσης προβλημάτων

Κλειδιά:

Διαδικασία σχεδίασης, επίλυση προβλήματος

  1. Η επίλυση ενός προβλήματος απαιτεί από τους μαθητές να καθορίσουν το πρόβλημα, να αναπτύξουν ιδέες για να το λύσουν, να καθορίσουν τα κριτήρια σχεδιασμού και να επιλέξουν μια λύση
  2. Κατασκευή και προγραμματισμός της λύσης.
  3. Θα παρακολουθήσουν την ηχητική μηχανή για να διαπιστώσουν αν πληρούν τα κριτήρια επιτυχίας.
  4. Θα προτείνουν βελτιώσεις στο σχεδιασμό. Θα παρουσιάσουν τη λύση τους στην τάξη – ομάδα

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *