SHOP NOW

kinems learning games

Παιγνιώδεις εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε διαδραστικούς πίνακες, φορητές συσκευές, σε μορφή εκτυπώσιμου υλικού, αλλά και πολυ-αισθητηριακών διαδραστικών παιχνιδιών κιναισθητικής μάθησης με τη χρήση της κάμερας Kinect.

Παιγνιώδεις εκπαιδευτικές δραστηριότητες \\ Παιγνιώδεις εκπαιδευτικές δραστηριότητες

Πολυ-αισθητηριακά διαδραστικά παιχνίδια κιναισθητικής με τη χρήση της κάμερας Kinect

Η εκπαίδευση είναι ένας πολύ απαιτητικός τομέας. Το όραμα της Kinems είναι να μεταμορφώσει την εκπαίδευση σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας συναρπαστικές πολυαισθητηριακές μαθησιακές εμπειρίες. Το Kinems είναι μια καινοτόμος εκπαιδευτική πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει όλους τους μαθητές, συμπεριλαμβανομένων των μαθητών με πολλαπλές μαθησιακές δυσκολίες, να επιτύχουν στόχους και δεξιότητες, οι οποίες θα τους βοηθήσουν σε μακροπρόθεσμα. Σχεδιάστηκε ώστε να υποστηρίξει το μαθητή ολιστικά και να βοηθήσει στην ανάπτυξη:

  1. Κινησιολογικών δεξιοτήτων
  2. Ακαδημαϊκών δεξιοτήτων
  3. Επιτελικών δεξιοτήτων
Παιγνιώδεις εκπαιδευτικές δραστηριότητες σε διαδραστικούς πίνακες, φορητές συσκευές, σε μορφή εκτυπώσιμου υλικού, αλλά και πολυ-αισθητηριακών διαδραστικών παιχνιδιών κιναισθητικής μάθησης με τη χρήση της κάμερας Kinect.
Ακαδημαϊκή επιτυχία

Τροφοδοτεί τη μάθηση καθιστώντας τα παιδιά προσηλωμένα και έτοιμα να μάθουν, ενώ παράλληλα προωθεί την εξάσκηση στη γενικότερη ανάπτυξη των δεξιοτήτων

Σωματική ευεξία & κινητική ανάπτυξη

Κινητικές δραστηριότητες που ενσωματώνουν τις κινητικές δεξιότητες της εργοθεραπείας και της φυσικοθεραπείας με τα ακαδημαϊκά μαθήματα

Κοινωνικο-συναισθηματική υγεία

Τα παιδιά αναγνωρίζουν και ελέγχουν τα συναισθήματά τους, εξασκούνται στο να παίρνουν σειρά, να εκτονώνονται, να οικοδομούν σχέσεις, να είναι δημιουργικά και προσεκτικά

Με βάση τους στόχους και λαμβάνοντας υπόψη τις ατομικές ανάγκες του παιδιού, η πλατφόρμα Kinems προσφέρει μία πληθώρα μαθημάτων που ευθυγραμμίζονται με το Ελληνικό πρόγραμμα σπουδών, στην Ελληνική γλώσσα έτσι ώστε να βοηθήσει τον εκπαιδετυικό να επιλέξετε τα κατάλληλα παιχνίδια και εργαλεία για την τάξη του και τον κάθε μαθητή ξεχωριστά

Ενώ οι μαθητές παίζουν τα παιχνίδια που τους εχουν αναταθεί, ο εκπαιδευτικός λαμβάνει αναφορές σε πραγματικό χρόνο με μαθησιακές αναλύσεις και απεικονίσεις των επιδόσεων του σώματος και των κινήσεων του κάθε μαθητή

Με βάση τις αναφορές, ο εκπαιδευτικός ρυθμίζει το επίπεδο δυσκολίας των μαθημάτων και των σωματικών δραστηριοτήτων, διατηρώντας τους μαθητές απασχολημένους ώστε να εργάζονται για την επίτευξη των στόχων προσφέροντας μία εξατομικευμένη εμπειρία η οποία ανταποκρίνεται στις δεξιότητες του καθενός

Ο εκπαιδευτικός παρακολουθεί την πρόοδο κάθε μαθητή και μπορεί να εξάγει αναλύτική τεκμηρίωση δεδομένων για τον καθένα ξεχωριστά, ώστε να τα μοιραστείτε με τους γονείς και τους διαχειριστές την πρόοδο των μαθητών

Πώς λειτουργεί: Πολλαπλοί σταθμοί - ευέλικτες εναλλαγές ρόλων

Σταθμός κίνησης - Kinect

Κινητοποιήστε τους μαθητές να παίξουν εκπαιδευτικά παιχνίδια του Kinems χρησιμοποιώντας κινήσεις των χεριών και του σώματος

Ατομικός σταθμός μάθησης

Γενίκευση των αποκτηθέντων δεξιοτήτων. Εκτυπώστε τα εκπαιδευτικά παιχνίδια Kinems και εξασκηθείτε με στυλό και χαρτί

Σταθμός τεχνολογίας

Παίξτε εκπαιδευτικά παιχνίδια του Kinems χρησιμοποιώντας υπολογιστές, Laptop και/ή Tablet. Εξασκηθείτε στο πρόγραμμα σπουδών, βελτιώνοντας παράλληλα τις δεξιότητες χρήσης υπολογιστή (ποντίκι/πληκτρολόγιο) και της λεπτής κινητικότητας (οθόνες αφής)

Σταθμός συνεργασίας

Εκτυπώστε, κόψτε, κολλήστε και παίξτε το Kinems ως επιτραπέζιο παιχνίδι με άλλα παιδιά

Τα παιχνίδια Kinems έχουν σχεδιαστεί με βάση μαθησιακές μεθόδους και κινησιολογικές ασκήσεις

Όλοι οι μαθητές ανεξαιρέτως έχουν ιδιαιτερότητες καιανάγκες, που διαμορφώνουν το προσωπικό τους στιλ μάθησης. Με αφετηρία αυτό και αποσκοπώντας στην ολόπλευρη ανάπτυξή τους, οι μαθητές θα πρέπει να εντάσσονται ενεργά στη διαδικασία μάθησης, να  πορούν να αναπτύξουν κάθε πτυχή της προσωπικότητάς τους και συνάμα να καλύπτουν κάθε ανάγκη τους. Έχοντας όλα αυτά υπόψη, οι  κπαιδευτικοί του σήμερα έρχονται αντιμέτωποι με μια ιδιαίτερα απαιτητική πραγματικότητα, στην οποία καλούνται να λαμβάνουν υπόψη κάθε μαθητή ως ξεχωριστή προσωπικότητα, γεγονός που βέβαια δεν είναι πάντα εύκολο κι έτσι τις περισσότερες φορές παρουσιάζεται ως κάτι ορθό μεν, ανεφάρμοστο δε. Στο πλαίσιο αυτό και στη βάση Οδηγού Προγραμματισμού που συντάχθηκε για τη Γλώσσα στο Νηπιαγωγείο (Pacing Guide), σχεδιάστηκαν πλάνα μαθημάτων που υπηρετούν προκαθορισμένους στόχους, τους οποίους κάθε μαθητής κατακτά μέσω ποικίλων δραστηριοτήτων

Η πλατφόρμα Kinems περιλαμβάνει 37 διαφορετικά παιχνίδια και πάνω από 300 δραστηριότητες στην Ελληνική και Αγγλική γλώσσα. Όλο το περιεχόμενο έχει προσαρμοστεί ώστε να ευθυγραμμίζεται με το εθνικό πρόγραμμα σπουδών της Ελλάδας

Ο εκπαιδευτικός έχει στη διάθεσή του ένα ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου των τάξεων του, καθώς και των μαθητών που συμμετέχουν σε αυτές

Η πλατφόρμα Kinems μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δύο τρόπους

Α) Με το σταθμό κίνησης και ενσώματης μάθησης στην οποία περιλαμβάνεται η κάμερα Kinect, χρήση πό απεριόριστους μαθητές και ειδικούς του οργανισμού, καθώς εγκατάσταση και χρήση της πλατφόρμας σε απεριόριστα μηχανήματα του οργανισμού

Β) Χωρίς το σταθμό κίνησης και χρήση από απεριόριστους μαθητές και ειδικούς του οργανισμού σας μέσω web browser και χρήση από πολλαπλές συσκευές όπως διαδραστικό πίνακα, PC/laptop, tablet. 

Κάθε μαθητής ανάλογα με τις προτιμήσεις ή τις ιδιαίτερες ανάγκες του θα επισκεφθεί τους 4 Σταθμούς, υλοποιώντας πολλαπλές δραστηριότητες, ώστε να κατακτήσει τον στόχο που έχει οριστεί. Πιο συγκεκριμένα:

  1. Ο μαθητής που θα οδηγηθεί στον Σταθμό Κίνησης παίζει ατομικά στην εκπαιδευτική πλατφόρμα Kinems, μέσω της κάμερας Kinect, το παιχνίδι που επιλέγεται και για τον Σταθμό Τεχνολογίας, το οποίο υπηρετεί συγκεκριμένο στόχο. Τεντώνοντας τα χέρια του, μετακινούμενος στον χώρο, αναπηδώντας ή κλωτσώντας, προκαλεί κατάλληλες ενέργειες, προκειμένου να φτάσει στο
    τέλος του παιχνιδιού. Τον συγκεκριμένο σταθμό θα μπορούσαν να επισκεφθούν μαθητές που παρατηρείται ότι προτιμούν δραστηριότητες που περιλαμβάνουν κίνηση ή ακόμη και μαθητές που έχουν διαγνωσθεί με ΔΕΠΥ
  2. Ο μαθητής που θα οδηγηθεί στον Σταθμό Τεχνολογίας παίζει ατομικά στην εκπαιδευτική πλατφόρμα Kinems το παιχνίδι που επιλέγεται και για τον Σταθμό Κίνησης, μόνο που σε αυτή την περίπτωση αξιοποιείται ηλεκτρονικός υπολογιστής ή tablet. Έτσι, ολοκληρώνει το παιχνίδι, χρησιμοποιώντας το ποντίκι, το πληκτρολόγιο ή το δάχτυλό του αντίστοιχα. Για τον συγκεκριμένο σταθμό θα μπορούσαν να επιλεγούν μαθητές εξοικειωμένοι με τον τομέα της τεχνολογίας ή όσοι απολαμβάνουν να μαθαίνουν μέσω αυτής
  3. Ο μαθητής που θα οδηγηθεί στον Σταθμό Συνεργασίας καλείται μαζί με συμμαθητές του να φέρει εις πέρας μια ομαδική αποστολή ή να
    κατασκευάσει και να παίξει το επιτραπέζιο παιχνίδι Kinems που υπηρετεί τον προεπιλεγμένο στόχο. Έτσι, η ομάδα που δημιουργείται καλείται να μοιράσει ρόλους, αρμοδιότητες, να κατασκευάσει και να συλλέξει υπό το πρίσμα της συνεργασίας. Τον συγκεκριμένο σταθμό θα μπορούσαν να επισκεφθούν παιδιά που φαίνονται πιο κοινωνικά, που απολαμβάνουν να δουλεύουν εντός ομάδας, να καθοδηγούν αλλά και να αναλαμβάνουν ρόλους και αρμοδιότητες
  4. Ο μαθητής που θα οδηγηθεί στον Ατομικό Σταθμό Εργασίας καλείται ατομικά να συμπληρώσει φύλλο εργασίας που του μοιράζει ο εκπαιδευτικός. Ως φύλλο εργασίας μπορεί να δοθεί είτε η έντυπη μορφή του παιχνιδιού που έχει επιλεγεί στους Σταθμούς Κίνησης και Τεχνολογίας είτε φυλλάδιο με δραστηριότητα που να υπηρετεί τον προκαθορισμένο στόχο. Τον συγκεκριμένο σταθμό επισκέπτονται μαθητές που προτιμούν να δουλεύουν μόνοι τους ή που δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με την τεχνολογία και είναι αποδοτικότεροι όταν δουλεύουν με μολύβι και χαρτί

Ως παρέμβαση που βασίζεται σε δεδομένα, το Kinems υποστηρίζεται από έναν αυξανόμενο όγκο ερευνών που έχουν αξιολογηθεί από εμπειρογνώμονες. Επιστήμονες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη έχουν διερευνήσει την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας Kinems σε μια μεγάλη ποικιλία μαθητικών πληθυσμών.

Τα ευρήματα δείχνουν, ότι το Kinems έχει θετικό αντίκτυπο στις επιδόσεις των παιδιών και βελτιώνει τις γνωστικές, κινητικές και ακαδημαϊκές δεξιότητές τους.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα για την πλατφόρμα Kinems; Συμπλήρωσε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου

Τι ψάχνουμε;