SHOP NOW

Cheering Crowd – SPIKE Prime

Τι γίνεται όταν μπει ένα γκολ; Πως αντιδρούν οι θεατές; Αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους;

Οι μαθητές:

  • Να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν ένα μοντέλο πλήθους που ζητωκραυγάζει
  • Να διερευνήσουν και να χρησιμοποιήσουν μια σειρά αρχών κατασκευής και προγραμματισμού

Να εξετάσουν πώς θα ενεργοποιείται το μοντέλο τους

Πρακτικές STEAM:

  • Να θέτουν ερωτήσεις και να ορίζουν προβλήματα
  • Συμμετοχή σε ομαδική συζήτηση
  • Επικοινωνία των βέλτιστων λύσεων
  • Επαναληπτική δοκιμή και τροποποίηση των σχεδίων

LEGO® Education SPIKE™ Prime Set

Την εφαρμογή LEGO Education SPIKE App σε μία ψηφιακή συσκευή

Παρακινήστε τους μαθητές

Έχετε παρακολουθήσει ποτέ κάποιο αθλητικό γεγονός ή έχετε δει κάποιο στην τηλεόραση; Οι θεατές πότε πανηγυρίζουν συνήθως; Όταν σημειώνεται ένα γκολ ή συμβαίνει κάτι σπουδαίο, πώς αντιδρούν και πώς κινούνται οι θεατές; Κάθονται ή στέκονται όρθιοι; Αλληλεπιδρούν μεταξύ τους; Οι πανηγυρισμοί είναι συνήθως ήρεμοι ή μπορεί να ακούσετε συγκεκριμένους ήχους;

Αναζητήστε εικόνες ή βίντεο από πανηγυρισμούς θεατών σε αγώνες διαφόρων αθλημάτων. Μπορείτε να φανταστείτε την ατμόσφαιρα;

Ζητήστε από τους μαθητές να γράψουν και να καταγράψουν τις σκέψεις και τις απαντήσεις τους στις ερωτήσεις που συζητήθηκαν στο σημειωματάριό τους.

Ενισχύστε την περιέργεια για το project

Ενισχύστε την περιέργεια των μαθητών σας χρησιμοποιώντας αυτούς τους πόρους. Εξετάστε το ενδεχόμενο να θέσετε στους μαθητές σας κάποιες ερωτήσεις για να συζητήσουν ή να προβληματιστούν και να καταγράψουν τις σκέψεις τους στο σημειωματάριο.

  • Πώς θα μπορούσαν οι αντιδράσεις του κοινού να επηρεάσουν τους παίκτες στον αγωνιστικό χώρο;
  • Θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα μοντέλο ενός πλήθους που ζητωκραυγάζει και ξεσηκώνεται όταν μπαίνει ένα γκολ;

Explain

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε όλες τις δεξιότητές σας στον σχεδιασμό, την κατασκευή, τη μηχανική και τον προγραμματισμό για να αναδημιουργήσετε ένα συναρπαστικό, ζητωκραυγάζον πλήθος. Φανταστείτε πώς θα αντιδρούσατε εσείς και οι φίλοι σας αν η ομάδα σας σκόραρε ένα γκολ ή κέρδιζε έναν αγώνα.

Σκεφτείτε πώς θα μπορούσατε να πηδήξετε, να στροβιλιστείτε και να ζητωκραυγάσετε!

Σκεφτείτε πώς θα μοιάζει το μοντέλο του κόσμου που θα ζητωκραυγάζει και πώς θα συμπεριφέρεται. Θα χρειαστεί να κατασκευάσετε μηχανισμούς ώστε να κινούνται τα minifigures από το σετ SPIKE Prime.

Θα πρέπει επίσης να αποφασίσετε πώς θα βάλετε σε λειτουργία το μοντέλο του πλήθους που ζητωκραυγάζει. Θα χρησιμοποιήσετε τον αισθητήρα χρώματος, τον αισθητήρας απόστασης ή τον αισθητήρας δύναμης για να ανιχνεύσετε τη μπάλα και να προκαλέσετε τον πανηγυρισμό ή μήπως θα μπορούσατε να σκεφτείτε μια διαφορετική λύση; Θα χρησιμοποιήσετε έναν ή δύο κινητήρες; Θα κάνετε χρήση του Light Matrix, των block Display ή του ήχου;

Ξεκινήστε συζητώντας όλα αυτά τα ερωτήματα και ζητήστε από τους μαθητές να καταγράψουν τις απαντήσεις καθώς αι να σχεδιάσουν κάποιες ιδέες στο σημειωματάριό τους

Κατασκευάστε ένα πρωτότυπο – αυτό μπορεί να είναι μόνο ο μηχανισμός κίνησης με κάποια minifigures πάνω

Αφού λειτουργήσει με τον τρόπο που επιθυμείτε, ενσωματώστε το στο σχέδιό σας
Μελετήστε το πρόγραμμά σας και βεβαιωθείτε ότι ο ποδοσφαιριστής σας λειτουργεί με τον επιθυμητό τρόπο!

Μαθήματα για έμπνευση

Εξετάστε το ενδεχόμενο να ολοκληρώσετε αυτά τα μαθήματα από τη LEGO® Education πριν οι μαθητές ολοκληρώσουν την αποστολή τους για να ενισχύσετε τις δεξιότητές τους στη μηχανική.

Προσαρμογή σε όλους τους μαθητές

Για μικρότερης ηλικίας ή λιγότερο έμπειρους μαθητές

Παρέχετε στους μαθητές ένα προσυναρμολογημένο κινητήρα με εξαρτήματα που θα μπορούσαν να ενσωματώσουν στη δική τους κατασκευή

Ζητήστε από τους μαθητές να ολοκληρώσουν μία από τις δραστηριότητες tutorial “Sensor” στην ενότητα “Start” της εφαρμογής

Να κατασκευάσουν και να προσαρμόσουν ένα από τα μαθήματα έμπνευσης (παραπάνω)

Για μεγαλύτερους ή πιο έμπειρους μαθητές

Ζητήστε τους να προσθέσουν ένα δεύτερο ή τρίτο κινητήρα

Nα εξετάσουν τη χρήση των μπλοκ Random

Να εξερευνήσουν το ‘When Tapped’ ως επιλογή για την εκκίνηση του προγράμματός τους.

Να εξερευνήσουν την Python

Τι ψάχνουμε;