Συγχρονίστε την κίνηση των κινητήρων του χορευτή έτσι ώστε να διατηρεί τον ρυθμό με τα φώτα και το τέμπο!



Οι μαθητές θα μπορούν:
Να χρησιμοποιήσουν επιτυχώς διαφορετικών ειδών δεδομένα όπως χρόνος (δευτερόλεπτα), ταχύτητα και μοίρες περιστροφών.
CSTA
Βελτιστοποιήστε τα υπολογιστικά μοντέλα βάσει των δεδομένων που έχουν παράξει
ISTE
- Γνώση περιεχομένου
- Οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής κατέχουν τη γνώση όσον αφορά την πληροφορική και μπορούν να μοιραστούν σημαντικές αρχές και έννοιες
- Επιδεικνύουν γνώση και εξειδίκευση στην αναπαράσταση δεδομένων και την αφαίρεση
- Χρησιμοποιούν με επιτυχία πρωτογενείς τύπους δεδομένων
COMMON CORE
Κατανοήστε τις έννοιες της αναλογίας και χρησιμοποιήστε τη για να λύσετε προβλήματα
Εφαρμόστε και επεκτείνετε τις προηγούμενες γνώσεις στο κεφάλαιο των αριθμών χρησιμοποιώντας το σύστημα των ρητών αριθμών

Προετοιμασία
- Δείτε το περιεχόμενο που απευθύνεται στους μαθητές στην εφαρμογή LEGO® Education SPIKE™ App
- Αν το κρίνετε απαραίτητο, δημιουργήστε ένα μάθημα χρησιμοποιώντας τις δραστηριότητες εξοικείωσης της εφαρμογής. Με αυτόν τον τρόπο, ο μαθητής θα οικειοποιηθεί το LEGO©®Education SPIKE™ Prime
Engage (5 λεπτά)
- Χρησιμοποιώντας τις προτεινόμενες ιδέες στο κεφάλαιο «Ξεκινήστε συζήτηση» που θα βρείτε παρακάτω, θα διεξαχθεί μια συζήτηση σχετική με το μάθημα που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών
- Χρησιμοποιήστε το βίντεο σαν οδηγό για να εξηγήσετε το μάθημα.
Explore (20 λεπτά)
- Χωρίστε τους μαθητές σε ζευγάρια για τη συναρμολόγηση του χορευτή
- Ζητήστε τους να πειραματιστούν με το χρόνο, συγχρονίζοντας την κίνηση των ποδιών με το φως που αναβοσβήνει στο Hub.
Explain(5 λεπτά)
- Συζητήστε για τον συγχρονισμό της κίνησης
- Προτείνετε στους μαθητές να δώσουν κίνηση και στα χέρια του χορευτή
Elaborate(15 λεπτά)
- Ζητήστε από τους μαθητές να προσθέσουν μουσικούς ρυθμούς που να συγχρονίζονται με τις κινήσεις του χορευτή.
- Πόσους ήχους μπορούν να συγχρονίσουν ταυτόχρονα;
- Πείτε τους να προγραμματίσουν τους χορευτές τους έτσι ώστε να κινούνται σε σταθερά διαστήματα (πχ κάθε 30 δευτερόλεπτα). Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή να τους παροτρύνετε να σηκωθούν να χορέψουν!
- Μην ξεχάσετε να προγραμματίσετε την ώρα με αυτόν τον τρόπο έτσι ώστε να μείνει στο τέλος χρόνος για συμμάζεμα.
Evaluate
- Ανατροφοδοτήστε την απόδοση κάθε μαθητή
- Χρησιμοποιήστε τα rubric αξιολόγησης που προσφέρονται για
Συζήτηση
Ξεκινήστε μια συζήτηση σχετικά με τη σημασία της κίνησης και της άσκησης κατά τη διάρκεια της ημέρας. Να κάνετε στοχευμένες ερωτήσεις, όπως:
- Πόσο συχνά θα έπρεπε να σηκώνεστε και να κινείστε αν περνάτε πολλές ώρες καθιστοί;
- Βοηθούν οι διατάσεις και η κίνηση στο κάψιμο θερμίδων;
- Τι είδους ασκήσεις θα μπορούσατε να κάνετε έτσι ώστε να συνεχίσετε να κουνιέστε;
- Κάνετε διαλείμματα κατά τη διάρκεια της μέρας, ή το ξεχνάτε;
Δείτε αυτό το βίντεο με τους μαθητές σας για προετοιμαστούν για αυτό που πρόκειται να κάνουν

Συμβουλές κατασκευής
Κατασκευή Τandem
Μοιράστε τις αρμοδιότητες των ομάδων κατά τη διάρκεια της κατασκευής για να σιγουρευτείτε ότι συμμετέχουν όλοι
- Μαθητής Α: Το πάνω μέρος του χορευτή
- Μαθητής Β: Το κάτω μέρος του χορευτή

Πράγματα προς συγχρονισμό
Συγχρονισμός κίνησης σημαίνει ότι η κάθε κίνηση ακολουθεί το ρυθμό. Για παράδειγμα, όλα παίρνουν ένα δευτερόλεπτο να ολοκληρωθούν, ένα συχνό φαινόμενο στη μουσική και το χορό.
Υπάρχουν διάφορα πράγματα προς συγχρονισμό σε αυτό το μάθημα:
- Κίνηση των ποδιών
- Κίνηση των χεριών
- Αναβόσβησμα των pixel(LED) στο Light Matrix
- Διαφορετικοί ήχοι και νότες

Προσθέστε επιπλέον λειτουργίες
Η πρόσθεση ενός τρίτου κινητήρα και του Αισθητήρα Απόστασης θα δώσει στους μαθητές ακόμη περισσότερές επιλογές για συγχρονισμό. Για παράδειγμα:
- Κίνηση ενός τρίτου στοιχείου
- Αναβόσβησμα του φωτός στον Αισθητήρα Απόστασης

Εξατομικεύστε το
Πείτε στους μαθητές να προσθέσουν τουβλάκια και να δώσουν το δικό τους χαρακτήρα στους χορευτές τους
Tips Προγραμματισμού
Βασικό Πρόγραμμα

Πιθανή λύση

Άλλα προγράμματα


Διαφοροποίηση
Απλοποιήστε το μάθημα:
- Εξερευνήστε τις λειτουργίες του κινητήρα και πως μπορείτε να τον λειτουργήσετε με διαφορετικές ρυθμίσεις (πχ ο κινητήρας να περιστρέφεται για δευτερόλεπτα, για μοίρες, ή για περιστροφές) , χρησιμοποιήστε τις δραστηριότητες εξοικείωσης των κινητήρων και των αισθητήρων για περαιτέρω βοήθεια
Αυξήστε το επίπεδο δυσκολίας του μαθήματος
- H κάθε ομάδα να συγχρονίσει τους χορευτές της έτσι ώστε να δημιουργήσουν ένα flash mob
Αξιολόγηση
Λίστα παρατηρήσεων του εκπαιδευτικού
Δημιουργήστε μια κλίμακα αξιολόγησης που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας, για παράδειγμα
- Ολοκλήρωσε μερικώς
- Ολοκλήρωσε πλήρως
- Ξεπέρασε τις προσδοκίες
Χρησιμοποιήστε τα παρακάτω κριτήρια για να αξιολογήσετε της πρόοδο των μαθητών:
- Οι μαθητές κατανοούν τις έννοιες του ρυθμού, του χρόνου και του συγχρονισμού
- Οι μαθητές ξέρουν να παρατηρούν με ακρίβεια τον χορευτή και μπορούν να διορθώσουν στοχευμένα τα προγράμματα τους.
- Οι μαθητές έχουν πλήρη κατανόηση των λειτουργιών του χορευτή, έτσι ώστε να μπορούν να προγραμματίσουν νέες μελωδίες και να ακολουθήσουν ένα νέο ρυθμό σε μικρό χρονικό διάστημα
Αυτοαξιολόγηση
Ζητήστε από τους μαθητές να διαλέξουν το τουβλάκι που οι ίδιοι πιστεύουν ότι εκπροσωπεί καλύτερα την επίδοση τους
- Μπλε: Έχω καταφέρει να προγραμματίσω τα πόδια του χορευτή ώστε να κουνιούνται σε συγχρονισμό με τα φώτα
- Κίτρινο: Έχω καταφέρει να προγραμματίσω τα πόδια και τα χεριά του χορευτή ώστε να κουνιούνται σε συγχρονισμό με τα φώτα
- Μωβ: Έχω καταφέρει να προγραμματίσω σταθερά διαστήματα μεταξύ των κινήσεων του χορευτή. Αναπαράγοντας και κάποιους ήχους που με διατηρούν σε κίνηση.
Αξιολόγηση συμμαθητών
Ενθαρρύνετε τους μαθητές να προσφέρουν ανατροφοδότηση ο ένας στον άλλο
- Πείτε στους μαθητές να αξιολογήσουν την επίδοση των άλλων, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο με τα τρία τουβλάκια που αναφέρθηκε παραπάνω
- Ζητήστε τους να δώσουν εποικοδομητικά σχόλια ο ένας στον άλλο, έτσι ώστε να βελτιώσουν τις επιδόσεις της ομάδας τους στο επόμενο μάθημα

Επέκταση σε γλώσσα
Για να ενσωματώσετε την ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων
Ζητήστε από τους μαθητές σας να ερευνήσουν και να συζητήσουν για ποιο λόγο είναι σημαντικό να σηκώνονται και να κινούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα όταν κάθονται για πολλή ώρα στην τάξη, στον υπολογιστή, βλέποντας τηλεόραση, παίζοντας βιντεοπαιχνίδια κλπ.
Σημείωση: Αυτό θα παρατείνει τη διάρκεια του μαθήματος
Επέκταση σε μαθηματικά
Για ανάπτυξη μαθηματικών δεξιοτήτων
- Ζητήστε από τους μαθητές σας να εξερευνήσουν ή να εξηγήσουν το ρυθμό σε όρους κλασμάτων
-
- Δείξτε τους πως να παίζουν πολυμετρικούς ρυθμούς (πχ 2/4 με 3/8, 5/4 με 4/4)
Σημείωση: Αυτό θα παρατείνει τη διάρκεια του μαθήματος
Καριέρα
Οι μαθητές που τους άρεσε το μάθημα αυτό, μπορεί να ενδιαφερθούν να ακολουθήσουν επαγγέλματα σε τομείς όπως:
- Βιοϊατρική
- Καριέρες Ιατρικής και Υγείας
