Animal Rescue
Αντικείμενο: Πληροφορική
Ηλικία: 11- 13
Διάρκεια: 45 – 90 Λεπτά
Επίπεδο: Μέτριας δυσκολίας
Μοντέλο: χελώνας
Connect
Πολλές φορές τα ζώα τραυματίζονται και χρειάζονται τη βοήθεια των ανθρώπων. Σκεφτείτε και σχεδιάστε μία λύση για να προσφέρετε βοήθεια σε ένα τραυματισμένο ζωάκι.
Δραστηριότητα:
Οι μαθητές θα πρέπει να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν τα πίσω πόδια μίας χελώνας, ώστε να τη βοηθήσουν να κατευθυνθεί προς το αγαπημένο της φαγητό. Ο ρομποτικός μηχανισμός κίνησης θα πρέπει να μιμείται την πραγματική κίνηση μίας πραγματικής χελώνας.
Βασικά μαθησιακά αποτελέσματα / αξίες:
- Σχεδίαση, κατασκευή και προγραμματισμός ενός πρωτότυπου που ικανοποιεί συγκεκριμένα κριτήρια.
- Εκμάθηση προγραμματισμού χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές
- Γράψετε επαναλαμβανόμενες ακολουθίες χρησιμοποιώντας τη δομή ελέγχου “για”
Κλειδιά:
Σχεδίαση, κριτήρια επιτυχίας, λειτουργία, Τυχαία τιμή, «για»
-
- Απαιτούνται τυχαίες και επαναλαμβανόμενες ενέργειες για να μιμηθούν την κίνηση μιας χελώνας με τα πόδια
- Κατασκευή και προγραμματισμός του ρομπότ
- Θα παρατηρήσουν τη ρομποτική χελώνα για να εξασφαλίσουν ότι το πρωτότυπο ανταποκρίνεται στις προσδοκίες
- Οι χελώνες προτιμούν φρούτα συγκεκριμένου χρώματος. Οι μαθητές θα προσθέσουν έναν αισθητήρα χρώματος στο πρωτότυπο έτσι ώστε η ρομποτική χελώνα να επιλέξει το αγαπημένο της φαγητό