Δραστηριότητα #2 Animal Rescue

Animal Rescue

Αντικείμενο: Πληροφορική
Ηλικία: 11- 13
Διάρκεια: 45 – 90 Λεπτά
Επίπεδο: Μέτριας δυσκολίας
Μοντέλο: χελώνας

Connect
Πολλές φορές τα ζώα τραυματίζονται και χρειάζονται τη βοήθεια των ανθρώπων. Σκεφτείτε και σχεδιάστε μία λύση για να προσφέρετε βοήθεια σε ένα τραυματισμένο ζωάκι.

Δραστηριότητα:
Οι μαθητές θα πρέπει να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν και να προγραμματίσουν τα πίσω πόδια μίας χελώνας, ώστε να τη βοηθήσουν να κατευθυνθεί προς το αγαπημένο της φαγητό. Ο ρομποτικός μηχανισμός κίνησης θα πρέπει να μιμείται την πραγματική κίνηση μίας πραγματικής χελώνας.

Βασικά μαθησιακά αποτελέσματα / αξίες:

  • Σχεδίαση, κατασκευή και προγραμματισμός ενός πρωτότυπου που ικανοποιεί συγκεκριμένα κριτήρια.
  • Εκμάθηση προγραμματισμού χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές
  • Γράψετε επαναλαμβανόμενες ακολουθίες χρησιμοποιώντας τη δομή ελέγχου “για”

Κλειδιά:
Σχεδίαση, κριτήρια επιτυχίας, λειτουργία, Τυχαία τιμή, «για»

    1. Απαιτούνται τυχαίες και επαναλαμβανόμενες ενέργειες για να μιμηθούν την κίνηση μιας χελώνας με τα πόδια
    2. Κατασκευή και προγραμματισμός του ρομπότ
    3. Θα παρατηρήσουν τη ρομποτική χελώνα για να εξασφαλίσουν ότι το πρωτότυπο ανταποκρίνεται στις προσδοκίες
    4. Οι χελώνες προτιμούν φρούτα συγκεκριμένου χρώματος. Οι μαθητές θα προσθέσουν έναν αισθητήρα χρώματος στο πρωτότυπο έτσι ώστε η ρομποτική χελώνα να επιλέξει το αγαπημένο της φαγητό

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *